Skip to main content
Beantwoord

TV Gids loopt regelmatig vast en afstandsbediening ontkoppelt

• January 13, 2025
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

De tv gids loopt nog steeds vast het balkje met de dag aanduiding is dan wit de tvgids reageert Dan niet. 
op het huisje klikken en dan kun je weer verder. 
ook de afstandsbediening ontkoppelt spontaan er verschijnt een scherm toets 7 en 9 tegelijk in , Helaas werkt dat niet en moet je de afstandsbediening resetten door de blauwe en rode knop in te drukken,dit gebeurt bijna elke dag ook na de update.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Dan tast ik ook in het duister en kan ik je hier niet echt verder helpen. 

Als ik jou was zou ik een terugbel afspraak inplannen en alles eens stap voor stap met de medewerker doorlopen. Dat kan via:

Contact en klantenservice | KPN  (zie onderaan de pagina)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 16, 2025

Hoi ​@Depenning . Welkom bij de KPN Community.

Dat klinkt niet goed. Volgens mij kan dat veel beter. Volgens mij hoeft dit niet zo'n lijdensweg te zijn. 

Over welke ontvanger hebben we het hier?  

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2025

Hoi Erwin 

Tv ontvanger DIW 7022 ontvanger is oktober 2024 al eens vervangen. Dit omdat ik met de pilot mee had gedaan 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 17, 2025

Okay.  Kun je mij ook vertellen hoe de ontvanger is aangesloten?  Bekabeld? Zo ja, zit die dan rechtstreeks op het modem? 

Ik krijg een voorgevoel dat het misschien in de afstandsbediening zit. De batterijen onlangs nog vervangen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

De ontvanger is bekabeld en de afstandsbediening is nieuw en de batterijen ook extra nieuwe geplaatst 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

Oh en rechtstreeks op de router

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Dan tast ik ook in het duister en kan ik je hier niet echt verder helpen. 

Als ik jou was zou ik een terugbel afspraak inplannen en alles eens stap voor stap met de medewerker doorlopen. Dat kan via:

Contact en klantenservice | KPN  (zie onderaan de pagina)

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 20, 2025

Oké dank je voor het meedenken