Skip to main content

Zie eerdere topic. Het is weer terug. De uitzending begint 20, soms 30 min later dan in de gids staat. Opnames gaan dan ook mis.

Ha @Carlien10, wat vervelend dit! Kan je twee, drie recente (max. 7 dagen oud) voorbeelden geven van uitzendingen waarbij dit gebeurt? En welke tv-ontvanger gebruik jij? Een TV+ Box of een van de andere tv-ontvangers?

Dit is via Digitenne net zo. Het zal ongetwijfeld verkeerd worden aangeleverd door de zendereigenaaar. 

Nou ja, ik ben nu heel erg op tijd voor de start van Ice Road Rescue. Dat zou nu al vijftien minuten bezig moeten zijn. 

edit: na 27 minuten vertraging is Ice Road Rescue nu begonnen.

Vanavond Ziggo gids vergeleken met die van kpn.

Bij kpn staan de programma's 8 tot 15 minuten later. Dan zouden Ziggo klanten er nog meer last van moeten hebben. 

Ik zie daar op de community echter niks...

@Noordzee  @PeterG  Okay. Dus we hebben nu concreet dat uitzendingen voor die zender te laat in de gids staan. Zowel op het digitenne platform als ons itv platform? 

Is dit voor bepaalde programma's? Of generiek?  Liefst 2 of 3 voorbeelden. Daar worden ze bij de technische dienst het gelukkigst van. 

@Erwin van KPN 

Afgelopen zondag gold dat voor alle programma's. Nu heb ik geen idee, ik ben nu aan het werk. Geen tijd voor TV kijken….

Reageer