Skip to main content
Beantwoord

TV herkent regelmatig de HMB2260 tv-ontvanger niet

• November 17, 2025
  • 8 reacties
  • 132 keer bekeken

waar vind ik mijn e mailadres
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

Als de tv een tijdje heeft uit gestaan maakt de ontvanger geen contact met de tv.

De tv kan de Bron niet vinden. Dus moet ik weer de HDMI kabel losmaken en weer verbinding maken.

Oude ontvanger ??? Iemand een antwoord 

Beste antwoord door Lvd91

Hi ​@waar vind ik mijn e mailadres ,

Je kunt via de klantenservice (0800-0402) vragen om een vervangende ontvanger. Je krijgt dan een VIP5202, die is een stuk nieuwer dan de HMB2260 maar de bediening is wel hetzelfde.

Wil je liever naar TV+ overstappen (met een andere bediening en Android TV)? Dan kun je dit via mijnKPN regelen.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 17, 2025

Hi ​@waar vind ik mijn e mailadres ,

Je kunt via de klantenservice (0800-0402) vragen om een vervangende ontvanger. Je krijgt dan een VIP5202, die is een stuk nieuwer dan de HMB2260 maar de bediening is wel hetzelfde.

Wil je liever naar TV+ overstappen (met een andere bediening en Android TV)? Dan kun je dit via mijnKPN regelen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 17, 2025

Beste ​@waar vind ik mijn e mailadres 

je zou eens een andere HDMI-kabel kunnen proberen en/of een andere HDMI-poort op de tv.

Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

Beiden geprobeerd, negatief euvel blijft hetzelfde

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 17, 2025

Staat de televisie nog wel op de goede HDMI-ingang als die een tijdje uitgestaan heeft?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 17, 2025

Staat de HMB2260 op 1080i uitvoer? De HMB2260 is al héél oud. Zeker 12 tot 14 jaar. Bel kpn om die te vervangen voor de Arris VIP5202 ! Zeg tegen de Voice Respons Systeem “mijn tv ontvanger is stuk”.

Wat is het merk en type van je televisie?

Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

Bedankt voor je reactie. Ik heb vanmorgen gebeld en ik krijg morgen een VIP5202. Groeten

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 20, 2025

Werkt het met de VIP5202 weer naar wens?

Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

Prima, bedankt.