Skip to main content
Vraag

TV in onze huiskamer werkt niet

• February 17, 2026
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb alles herstelt en gedaan,maar in de huiskamer werkt mijn tv niet. Wel op de slaapkamer.

Modum geeft sevice aan

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Jeannette Schellekens . Welkom hier.

Goed dat je dit aangeeft. Als het op de slaapkamer wél werkt, weten we in ieder geval dat er een signaal binnenkomt op je modem en verbinding.

Om je verder te kunnen helpen, wil ik graag nog iets meer weten: Wat voor type tv-ontvanger gebruik je in de huiskamer? Hoe is deze ontvanger aangesloten? Bijvoorbeeld rechtstreeks met een netwerkkabel op het modem, via een switch, powerline-adapter of draadloos punt? 

Als ik moet gokken heb je TV+.  Daar hebben we hele uitgebreide kennisbank artikelen over.  Heb je daar al gekeken? 

Laat je weten of het hiermee lukt? Zo niet, kijken we gewoon verder.  

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • February 17, 2026

Ik heb alles herstelt en gedaan,maar in de huiskamer werkt mijn tv niet. Wel op de slaapkamer.

Modum geeft sevice aan

1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is de KPN tv ontvanger verbonden met de KPN router (Experiabox of Box12) of te wel wat zit daar precies allemaal tussen.
  3. Kijk je tv via de KPN tv ontvanger of via de KPN tv app?

Je geeft aan dat de KPN router service aangeeft.

Welke KPN router heb je?

Meestal kan je dat verhelpen door de spanning (volksmond stroom) er voor minimaal 1 minuut eraf haalt (voedingsadapter uit stopcontact halen.

Als je hij weer compleet is opgestart, geeft hij dan nog steeds “service” aan?

Mocht dat zo zijn, bel dan gratis 0800-0402.

Meestal kan KPN dit op afstand regelen.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 17, 2026

Als het na modem herstart nog niet werkt én je hebt glasvezel internet, dan kun je ook nog proberen het glasvezelkastje te herstarten, 2 minuten de stekker eruit en er dan weer in. Daarna voor de zekerheid ook het modem en tv ontvanger herstarten.