Skip to main content

Nog steeds is het niet lipsync, heb alles geprobeerd, graag een nieuw kastje, ook de afstandsbediening kraakt en rammelt, graag deze ook vernieuwen.

Hallo @HGJM ,

Begin met de afstandsbediening te vervangen: 

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

En dan jouw ontvanger: 

Geef jouw ontvanger een frisse start of als dat niet helpt een reset: 

Voor de geluidsinstellingen kun je hier verder kijken voor adviezen: 

Lukt het allemaal niet? Bel dan 0800-0402 voor hulp of een omruil van jouw ontvanger. 

Hoi @HGJM, Noordzee helpt je al op weg met goede suggesties zo te zien. Is het daarmee gelukt?

Alleen de afstandsbediening, niet het lipsync gedeelte 

Probeer bij 0800-0402 jouw ontvanger om te ruilen. 

Vaak wordt de lip sync beter door die instellingen aan te passen, dat het bij jou nog geen verbetering heeft gegeven is jammer. Je kunt ons inderdaad bellen, maar of een andere ontvanger hiervoor helpt weet ik niet.

Heb je andere apparatuur aangesloten naast de tv-ontvanger voor het geluid? Zo ja, heb je het ook als je die niet aansluit om te testen?

Geloof me ik heb alles ( als ict,er) geprobeerd)

Heb je al gebeld voor een andere ontvanger? 

Probeer bij 0800-0402 jouw ontvanger om te ruilen. 

Het is niet uit te sluiten dat het met een andere ontvanger wel goed komt. 

Want anders zou het hier helemaal vol staan met soortgelijke ervaringen. 

Het is niet uit te sluiten dat het met een andere ontvanger ... wel goed komt. 

Want anders zou het hier helemaal vol staan met soortgelijke ervaringen. 

beste noordzee het is; het wel goed komt, maar dit ter zijde, 

maar als je niets te melden hebt. meld het dan ook niet. 

hier helemaal vol staan met soortgelijke ervaringen. hier (het forum) staat vol van de ervaringen over tv kastjes, en ook items over geluid, maar ik praat alleen over mijn eigen ervaring. ik ben geen groep maar een enkeling die dit ervaart en zeer vervelend vind.

Ah oké. Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Als je iets niet noemt weten wij niet of je het wel of niet geprobeerd hebt en wat daaruit kwam. Daarom kunnen we soms dingen vragen of voorstellen die je al gedaan hebt.

Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. De optie om te bellen is er ook nog natuurlijk, mocht je dat makkelijker vinden om het uit te leggen.

Bedankt voor de geweldige feedback. Lost niks op maar toch zeer bedankt.

We proberen met je mee te denken, zoals gezegd hebben we daarvoor meer informatie nodig. Zonder meer concrete informatie kunnen we niet met je meedenken. Zonder jouw hulp kunnen we niet helpen.

Het probleem is : het geluid loopt niet synchroon met de lippen van de spreker, zanger, acteur enz enz. dat is probleem in een notendop.

Dat is een notendop inderdaad, maar zoals gezegd hebben we meer informatie nodig dan dat. Als je niet meer kunt vertellen kunnen we hier niet met je meedenken. Het enige wat we dan kunnen doen is je verwijzen naar 0800-0402.

Ik ben , nadat ik het tv kastje al in een test periode heb uitgeprobeerd, een van de eerste die dit kastje heb gekregen. Ik denk dat het defect is, stuur gewoon een nieuwe, dan stuur ik deze terug, kunnen jullie zelf kijken of het defect is.

Ik ben , nadat ik het tv kastje al in een test periode heb uitgeprobeerd, een van de eerste die dit kastje heeft gekregen. Ik denk dat het defect is, stuur gewoon een nieuwe, dan stuur ik deze terug, kunnen jullie zelf kijken of het defect is.

Ik ga er vanuit dat je inmiddels gebeld hebt? Je weet dat wij niet meer kunnen doen zonder aanvullende informatie, dat is meerdere keren aangegeven.

Ik ga er van uit dat het nieuwe tv kastje onderweg is. ? En ik weet niet wat jullie wel of niet kunnen doen. Wat jullie zeker niet doen is aan klantenbinding, neem een klant serieus en ga er van uit dat de klant alles al gedaan heeft om het opgelost te krijgen. Kijk naar mijn dossier. De groeten.

Reageer