Skip to main content

Goedemorgen,

 

Mijn televisie kastje van kpn wordt heel heet in stand by stand.

Moet deze vervangen worden?

Hoi @DannyW83. Welkom op het KPN Forum. Het is niet de bedoeling dat jouw tv-ontvanger erg heet wordt in stand-by stand. Welke type tv-ontvanger heb je? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik proberen om jouw tv-ontvanger om te ruilen voor een nieuwe. Ik hoor graag van je!


Hoi @DannyW83. Welkom op het KPN Forum. Het is niet de bedoeling dat jouw tv-ontvanger erg heet wordt in stand-by stand. Welke type tv-ontvanger heb je? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik proberen om jouw tv-ontvanger om te ruilen voor een nieuwe. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw tv-ontvanger hebt laten omruilen. Als dit niet het geval is, dan weet je mij te vinden.


Hoi, ik ben het inderdaad telefonisch gedaan. Het kastje zou afgelopen vrijdag binnen zijn. Helaas niets ontvangen.

 

Ik snap ook niet wat ik moet invullen verder op mijn kpn. Erg vervelend.

 

Gr 


Op deze pagina krijg je jouw KPN Forum profiel te zien. Wil je daar jouw gegevens achterlaten en vergeet niet om onderaan de pagina alles op te slaan. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit het gedaan? Dan zoek ik het voor je uit.