Skip to main content

Ik wordt doodzievan kpn hoe in godsnaam kan je nog tvkijken in duitsland als ik erop klik om te kijken krijg ik dat ik buiten de eu ben wordt echt schijtziek van dt geouwehoef wordt wakker snap dat er updates zijn maar dit gaat echt straten te ver kap er mee zet eens eeechte iter eraan niet dat halve gedoe 

Zal wellicht een instelling zijn op het apparaat waar je mee kijkt. Ik kan probleemloos kijken in zuid Frankrijk. 


Een instelling inderdaad of als het om wifi in een hotel gaat kan het maar zo zijn dat het ip adres niet in de eu is geregistreerd.


Hi @jwentrudy, niet fijn dat 't online tv kijken in Duitsland niet goed wil, ik lees dat het voor veel frustratie zorgt. 

Ik zou je graag zo een oplossing geven, maar helaas is er niet één hapklare oplossing die altijd werkt. Het kan verschillende oorzaken hebben, zoals inderdaad een instelling op je apparaat of de verbinding die je gebruikt, zoals Joep en Rowi hierboven noemen. Speelt het intussen nog? En zo ja, deel je dan meer details:

  • Op wat voor (merk en type) apparaat ervaar je problemen met tv kijken?
  • Gebruik je de KPN TV of TV+ app?
  • Wat voor internetnetwerk gebruik je: wifi of mobiel internet? In het laatste geval, welk netwerk gebruik je?
  • Als je dat nog niet geprobeerd hebt, hoe gaat het als je het via mobiel internet test? 
  • Je krijgt een melding te zien dat je buiten de EU bent, is dat constant en op alle zenders, of specifieker?
  • Welke snelheid haal je op dat netwerk waarop als je een speedtest doet?

Ik heb inmiddels vpn naar server Nederland thuis gemaakt en via deze methode kon ik wel tv kijken wie wat waar het aan ligt heb ik vooralsnog losgelaten en bekijk dit in september als ik weer daar ben 

Camping heeft unifi wifi en 20 om 10 verbinding separaat meting dus is zowiezo voldoende 

Ik heb getest op iphone ipad samsung tablet en s22 telefoon sansung dus ook daar kan het niet aan liggen

 

Mobiel gaat het wel goed getest op orange vodafone 02 netwerken alle drie super

 

Melding was op alle zenders opgeslagen onderdelen enz kan wel openen en aanklikken maar daadwerkelijk kijken live of anders gaat niet via wifi 


Reageer