Skip to main content
Beantwoord

TV kijken in Spanje werkt weer niet

• September 16, 2025
  • 12 reacties
  • 114 keer bekeken

Kan iemand van de helpdesk/forum contact  met mij opnemen.
Gaat over KPN TV+ app.
Heb afgelopen jaren contact met jullie gehad en afgelopen jaar en we hadden afgesproken dat als ik weer in Spanje zou zijn we onderzoek zouden doen. IK ben de door jullie klaargezette ticket kwijt.

Graag even contact

Gr Robert

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Robert Toeter . 

Alexandra is van haar vakantie aan het genieten. Ik kan ook niet zien wat voor afspraken ze met jou gemaakt heeft.  De community is ondertussen ook veranderd. Althans, onze rol daarin.

Wij begeleiden de gesprekken, geven algemene tips en signaleren generieke issues. We zijn geen helpdesk (meer) en pakken geen individuele issues op. 

Voor één op één begeleiding kun je het beste contact zoeken via facebook.   Ik begrijp dat er al het een en ander is besproken met de helpdesk (nssd) en dat staat dan gewoon genoteerd in het centrale systeem. Mijn collega kan dan het ticket weer voor je aanwakkeren. 

12 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 16, 2025

Beste ​@Robert Toeter dat gaat KPN niet doen via dit forum. Het forum is geen helpdesk van KPN.

Zelf even contact opnemen via +31612001200, Facebook, X of Instagram.

Succes

• September 16, 2025

Gebruik je de app op de telefoon/tablet? Of op de tv?

• Auteur
  • Topper
  • September 16, 2025

Wellicht dat ​@Alexandra van KPN mij kan contacten. Via haar zijn de afspraken gemaakt…!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 16, 2025

KPN tv+ app werkt niet via een Smart tv buiten je eigen KPN netwerk.

Kan je hem wel op de mobiel of tablet ontvangen?

Zo ja, dan kan je hem casten naar de tv of Chromecast. (beide moten wel op hetzelfde WIFI netwerk zitten).

P.S.

Zie hier de regels voor dit (open) forum.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 16, 2025

Wat bedoel je hiermee t.o.v. ​@Robert Toeter , ​@joop2011 ???

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 16, 2025

Wat bedoel je hiermee t.o.v. ​@Robert Toeter , ​@joop2011 ???

Puur informatieve informatie.

Omdat je zelf ook al aangeeft dat dit forum geen helpdesk is en hij / zij nog vrij nieuw is op het forum. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 16, 2025

3 jaar lid zijn van een forum noem ik niet vrij nieuw ​@joop2011 ,

• Auteur
  • Topper
  • September 16, 2025

Mannen even ter verduidelijking. Heb al drie jaar geen ontvangst in t buitenland en dus afgesproken met KPN via de forum( Alexandra) om als ik weer in t buitenland zou zijn eea te onderzoeken. Had hier een email met een serviceticket voor gekregen en die ben ik kwijt. 

Dus ik dacht ik ziek weer even contact via het forum. Dus ​@joop2011 je helpt me niet door de forumregels door te sturen. Wellicht kun je je hulp op een andere manier aanbieden.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 16, 2025

@Robert Toeter 

Ik (wij) ben (zijn) net zoals jij klant bij KPN.

Je moet even op een moderater (KPN medewerker) wachten.

Duurt meestal een paar dagen, i.v.m. de drukte.

We hebben wel een paar vragen gesteld, kan je die beantwoorden?

Misschien dat wij je dan verder kunnen helpen.

En dat doen wij graag.

• Auteur
  • Topper
  • September 16, 2025

Beste Joop,

dank voor je reactie. Ik ben inmiddels 5 jaar(?dacht 3 jaar) bezig met dit probleem en vorig jaar met vakantie met technische dienst bezig geweest. Die kregen het ook niet voor elkaar en ik had afgesproken dat als ik weer hier( Spanje) zou zijn we het opnieuw zullen proberen op te lossen. Het is kennelijk een hardnekkig probleem. Ik kijk op een ipad via de wifi. Heb alles doorgegeven zoals IP adres en allerlei andere shizzle. Gelukkig heeft mn moeder Ziggo thuis en kan ik via die app kijken.

ik wacht de moderator even af…..

Vriendelijke groet

ps ben verder tevreden over de rest van de KPN producten

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 18, 2025

Hoi ​@Robert Toeter . 

Alexandra is van haar vakantie aan het genieten. Ik kan ook niet zien wat voor afspraken ze met jou gemaakt heeft.  De community is ondertussen ook veranderd. Althans, onze rol daarin.

Wij begeleiden de gesprekken, geven algemene tips en signaleren generieke issues. We zijn geen helpdesk (meer) en pakken geen individuele issues op. 

Voor één op één begeleiding kun je het beste contact zoeken via facebook.   Ik begrijp dat er al het een en ander is besproken met de helpdesk (nssd) en dat staat dan gewoon genoteerd in het centrale systeem. Mijn collega kan dan het ticket weer voor je aanwakkeren. 

• Auteur
  • Topper
  • September 18, 2025

Dank Erwin…..

ik heb contact gezocht en we gaan t oppakken….!!