Skip to main content
Beantwoord

Tv kijken lukt maar terugkijken niet. Hoe los ik dit op?

• May 21, 2025
  • 7 reacties
  • 456 keer bekeken

Na  een lange afwezigheid doet de TV het normaal maar terugkijken gaat niet. Ergens op dit forum stond het advies naar instellingen te gaan en een update te doen maar de mogelijkheid daartoe stond nergens vermeld….. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@may52, welkom bij onze community. 
Fijn om te zien dat het inmiddels weer goed werkt, ik verwacht dat dit komt doordat de ontvanger lange tijd niet is gebruikt.

Voor andere meelezers:

• De TV+ en de Soundbox reset je zo
  • Overige ontvangers reset je zo

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 21, 2025

Lastig. Want al vanaf het basispakket is terugkijken tot 7 dagen beschikbaar op de meeste zenders.

Via welk apparaat lukt het niet?

TV ontvanger, zo ja welke?

app

tv.kpn.com

?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2025

Hoi Peter, ik heb gewoon kastje met een TV monitor. Alle zenders werken normaal maar als ik iets terug  wil kijken krijg ik een blauw scherm met een soort aftellen : x procent en als het niet goed komt ontvanger opnieuw instellen. Rara…. Kastje aan en uit helpt niet! Riemke

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 21, 2025

Ik kan me er iets bij visualiseren. Al hebben we het nog niet eerder gehad. Kun je eens een foto plaatsen van het scherm. Hoeft niet nu. Mag morgen ook. Ik ga nu ook off line. 

Foto's van de gids en daarna.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2025

Hallo Peter, Na de zoveelste reset kan ik opeens weer gewoon terugkijken, een opluchting! Reuze bedankt voor het meedenken, Riemke

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 22, 2025

Helemaal goed. Geniet weer van tv kijken op de moderne manier.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Hi ​@may52, welkom bij onze community. 
Fijn om te zien dat het inmiddels weer goed werkt, ik verwacht dat dit komt doordat de ontvanger lange tijd niet is gebruikt.

Voor andere meelezers:

• De TV+ en de Soundbox reset je zo
  • Overige ontvangers reset je zo

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2025

Bedankt voor de uitleg! Riemke