Skip to main content
Beantwoord

TV kijken op iPad lukt niet, fout bij inloggen en verzoek om later te proberen

• February 11, 2026
  • 7 reacties
  • 72 keer bekeken

Sinds december kan ik niet meer inloggen op de kpn tv app op mijn IPad Air (5th generatie) die draait op OS26.2.1.

de melding die ik krijg is:

login fout

Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Probeer het na een paar minuten opnieuw.

ik heb van alles geprobeerd. De app verwijderen en opnieuw installeren, regelmatig blijven proberen om in te loggen. Advies gevraagd bij kpn Webcare . Maar ik kom niet verder.

kent iemand dit probleem? Ik heb de app wel werkend op een Android telefoon. 

Beste antwoord door Remco van KPN

@MarMen_70 Dat is zeer bijzonder te noemen dan. Het enige wat ik me dan nog kan verzinnen is dat er iets op de iPad op netwerkniveau iets blokkeert. Heb je misschien iets van een VPN, beveilingingssoftware of adblocker actief staan op dit apparaat?  

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 12, 2026

Hallo ​@MarMen_70 ,

Er zijn twee manieren van inloggen. Met je KPN Account of met je abonnementsnummer. Probeer eens op de andere manier in te loggen.

bron: 

Hoe log ik in op de KPN TV+ App?

Log gemakkelijk in met jouw KPN account, waaraan je Internet en TV abonnement gekoppeld is. Dit is hetzelfde account dat je gebruikt voor MijnKPN. Ben je het wachtwoord voor je KPN account vergeten? Geen probleem. Stel dan een nieuw wachtwoord in.

Je kunt ook inloggen met jouw abonnementsnummer en pincode. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit vier cijfers.

Je abonnementsnummer staat in MijnKPN bij ‘Informatie & instellingen’. 

Abonnementsnummer bekijken

Nieuwe pincode kiezen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2026

Ik krijg op beide inlog methodes deze foutmelding.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@MarMen_70! Welkom op de KPN Community! Dat is inderdaad bijzonder vervelend. Heb je al eens getest of je via safari wel kan inloggen op tv.kpn.com? Zou je eens kunnen kijken of je daar ook een foutmelding krijgt? Gebruik je trouwens de app ook op andere apparaten? Werkt het daar wel?

Gebruik je de standaard versie van iOS? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2026

ik gebruik de app op de android, dat gaat wel goed. 

inloggen via safari geeft ook deze fourmelding

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 16, 2026

@MarMen_70 Dat is zeer bijzonder te noemen dan. Het enige wat ik me dan nog kan verzinnen is dat er iets op de iPad op netwerkniveau iets blokkeert. Heb je misschien iets van een VPN, beveilingingssoftware of adblocker actief staan op dit apparaat?  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2026

Dat was het probleem, de vpn hield het blijkbaar tegen 😟

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Kijk het was even puzzelen maar dan hebben we het lek boven! Fijn dat we de oorzaak gevonden hebben. Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!