Skip to main content

TV kijken op laptop geeft telkens melding: Oeps er ging iets mis, probeer het opnieuw

• January 9, 2026
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik kijk via browser tv.kpn.com op mijn laptop. Sinds gisteren werkt alleen tv kijken niet meer. Alle ander apps werken wel. Windows is up to date. Werkt ook niet via andere browser. Alle cookies etc al 2 x verwijderd. 
Ik heb ook al telefonisch contact gehad met helpdesk, maar die hebben ook geen oplossing. 
ik begreep van eerder ( gesloten ) topic dat bij iemand het probleem is opgelost doordat een medewerker van KPN heeft meegekeken. Dat zou bij mij misschien ook kunnen? 

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@LuciennevW, wat gebeurt er precies als je tv probeert te kijken via tv.kpn.com? Je noemt een foutmelding in de titel van het topic, krijg je die? Waar krijg je die, is dat als je een zender wilt starten, bij de gids, of eerder al? Werkt het op een ander apparaat dan deze laptop wel, of ook niet? Kan je er meer over vertellen? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2026

Ha Jasper, bedankt voor het mee denken maar het probleem is opgelost!

Jasper van KPN
Moderator

Fijn dat het is opgelost ​@LuciennevW! Dan kan je weer rustig tv kijken dus. Weet je ook hoe het is opgelost, heb je hier iets voor moeten doen, of kwam het vanzelf weer goed?