Heb een vraagje
Ik heb op dit moment abonnement van ziggo, en was aan ket kijken voor kpn.
Als ik alleen internet wil hebben Kanis dan wel tv kijken via mijn smarttv?
Heb een vraagje
Ik heb op dit moment abonnement van ziggo, en was aan ket kijken voor kpn.
Als ik alleen internet wil hebben Kanis dan wel tv kijken via mijn smarttv?
Ja, bijvoorbeeld Netflix ofzo, dat kan. Maar geen tv van KPN.
Hallo
Dan kun je TV kijken via jouw TV op andere manieren.
Dat kan bv via de ingebouwde satellietontvanger, via de ether (DVB-T2) of via internet.
Of je blijft voor TV wel gewoon bij Ziggo.
Voldoende mogelijkheden dus, TV is bij KPN niet verplicht, het is een aanvullende optie.
Hallo Noordzee,
Als ik dus ook een Android kastje heb zou dat ook kunnen?
Hallo Noordzee,
Ik weet niet precies wat je wilt kijken, maar je hebt voldoende mogelijkheden. Alleen dus geen KPN TV, want daarvoor heb je een aanvullend abonnement bij KPN voor nodig. Maar dat wil je dus niet.
Zelf kijk ik ook geen KPN TV, maar kijk ik legaal TV via de satelliet, de ether (Digitenne) en internet. Dat kan inderdaad via een aparte ontvanger.
Maar ik weet niet wat jij wilt kijken via jouw Androidkastje en hoe je dat wilt doen. Gaat het soms om een illegale manier van TV kijken? Dan kun je hier niet terecht met jouw vragen.
Met internet van kpn kun je geen gebruik maken van de Ziggogo app IN tv of Android-TV kastje. Met tv abonnement bij Ziggo. Je kunt dan alleen kijken met een smartcard. In een Humax of Cisco of CI+ module in tv. Of een andere dvb-c ontvanger waar de smartcard in gaat.
https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2024/05/06/televisie-app-werkt-alleen-thuis/
Neem je alleen internet af en geen KPN TV dan kun je NLziet nemen om legaal tv te kijken. Dat werkt via internet. En is te krijgen met app voor smart-tv's (LG, Samsung, apparaat met Android-TV, smartphone, tablet. En laptop via nlziet.nl.
https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/
Hallo Noordzee,
Hallo
Hallo Noordzee,
Ik weet niet precies wat je wilt kijken, maar je hebt voldoende mogelijkheden. Alleen dus geen KPN TV, want daarvoor heb je een aanvullend abonnement bij KPN voor nodig. Maar dat wil je dus niet.
Maar ik weet niet wat jij wilt kijken via jouw Androidkastje en hoe je dat wilt doen. Gaat het soms om een illegale manier van TV kijken? Dan kun je hier niet terecht met jouw vragen.
Hallo Noordzee,
Hallo
Dat vroeg ik inderdaad ook al
Meer info over die boxen:
https://boji.nl/beste-android-tv-box/
Je kan er van alles mee, maar niet naar KPN TV kijken.
Hier Nokia 8000. Heeft inmiddels Android OS 12 . Buiten de deur en ook wel thuis NLZIET. En bij mijn moeder log ik in op haar KPN TV.
Maar liever nog neem ik de kpn box dan mee. Heb ik daar gewoon mijn eigen volledige abonnement. Eerst mijn Arris VIP2952. Nu de Sagemcom DIW7022.
Voor RobjePe. KPN TV kun je niet gebruiken als je dat er niet bij neemt.
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.