Skip to main content
Beantwoord

tv.kpn.com doet het niet

• 13 maart 2025
  • 16 reacties
  • 247 keer bekeken

PeterG
Superuser

Ligt eruit.

Inloggen = foutmelding 

Ook de app voor mobiel en smart-tv's werkt niet. 

20:08

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi allen!

We kregen inderdaad op meerdere kanalen signalen binnen dat TV er op alle platformen uit lag. Inmiddels krijgen we weer berichten dat het werkt, is dat bij jullie ook het geval? 

Bekijk origineel

16 reacties

PeterG
Superuser
  • Auteur
  • 61114 reacties
  • 13 maart 2025

20:38 EN WEER LIGT HET ERUIT

20:18

Online lag er even compleet uit. Maar werkt op het moment weer.

Nou zit ik Griekspoor via YouTube te kijken. Maar heb ook Ajax via kpn tv Online aan.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 36 reacties
  • 13 maart 2025

Storingen is schering en inslag de laatste tijd. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 maart 2025

Vanavond kon ik niet meer bij mijn opnames. Ontvanger opnieuw opgestart en ging softupdate uitvoeren. Nu alleen beperkte toegang onder deze foutcode.

Wat moet ik doen, ik zie nergens een oplossing staan?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 13 maart 2025

Kpn app ligt er weer uit.

Zovaak storing en nu weer de app eruit terwijl we er weken op gedachten hebben.

Ik hoop dat het ergens anders beter is want dit is verschrikkelijk!!!!

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 101 reacties
  • 13 maart 2025

Opnames / terugkijken ligt er bij mij ook uit op tv ontvanger.  (Arris 2952)
AVS-TO-0001 bij ophalen opnames.

Soms komt ie erdoorheen, maar dan STB-zap-01 - Video niet gevonden als ik iets probeer af te spelen.

Toch even checken… er blijkt een storing te zijn in mijn regio (zuid holland zuid)

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7524 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2025

Hi allen!

We kregen inderdaad op meerdere kanalen signalen binnen dat TV er op alle platformen uit lag. Inmiddels krijgen we weer berichten dat het werkt, is dat bij jullie ook het geval? 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 maart 2025

vandaag op de iPad de update naar ios 18.3.2 gedaan. Sindsdien werkt de KPN+ app niet meer (op dit moment in Frankrijk) bij het ophalen van een beeld cirkelt er een blauwe ring en komet er vervolgens “kan pagina niet laden”. Opnieuw installeren app heeft dit niet verholpen.

Wie heeft hiervoor een oplossing

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7524 reacties
  • 13 maart 2025

@plotje ​@EMAO en ​@patrickbb, ik heb jullie berichten hier even heen geplaatst voor het overzicht. Werkt het bij jullie inmiddels ook weer?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 13 maart 2025

Hij werkt maar de vraag is voor hoelang.

Ik vind dit verschrikkelijk zo vaak storingen te hebben.

Ik zeg net tegen mijn vrouw, meer betalen en slechtere diensten!

Serieus na 15 jaar zit Ik nu te denken om over te stappen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7524 reacties
  • 13 maart 2025

Fijn dat het weer werkt. 🙂 Bedankt voor het terugkoppelen!

Inderdaad niet prettig als de app niet werkt wanneer je dit wilt. Er zou niet zo vaak storing moeten zijn met de app, dus ik ben benieuwd of het dan bij jou iets is wat we op kunnen lossen.
Mocht de TV+ app weer eens problemen geven, wil je dan weer een nieuw topic aanmaken? 
Dan kunnen we het daar verder met je oppakken. Hopelijk krijgen we de diensten dan toch weer naar wens! 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 13 maart 2025

Helaas zijn het internet storingen en tv app problemen.

Dat stadium zijn we al gepasseerd.

Zou terug gebeld worden 2 maanden geleden voor compensatie omdat ik geen tv kon kijken nooit meer de beste man gehoord.

Vervolgens krijgen we wel prijs verhogingen, vooral zo doorgaan.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 maart 2025
Sanne van KPN schreef:

Hi allen!

Klopt. Alles doet het weer. Ik heb wel het zwarte HDMI-kastje alsmede de router (experiabox) meerdere malen uit en weer aan moeten zetten.

Dank voor de antwoorden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 101 reacties
  • 13 maart 2025

Bij mij werkt alles nu ook weer - zonder herstart van tv ontvanger of modem.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 maart 2025

Nog steeds geen beeld (wel geluid) met de hmb2260. De andere arris heeft beperkte zenders

Is  de hmb2260 nu stuk ?

PeterG
Superuser
  • Auteur
  • 61114 reacties
  • 13 maart 2025

Hoi ​@Marcel-bhoek 

Die Arcadyan is redelijk aan het eind van z'n latijn. Voor het laatst verstrekt in 2011. Die kan zonder meer omgeruild.

De Arris VIP2952 zou het wel moeten doen. Ben je gaan herstarten en zo toen het niet goed werkte???

Zet 'm eens op STAND-BY en na enkele seconden weer aan. Dat zou ‘the trick’ moeten zijn nu.

Arcadyan misschien ook even op stand-by...

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 14 maart 2025

Pff, werkt weer. Nadat ik de arcadyan opnieuw de firmware had laten laden, deden beide itv kastjes het op 1 tv, niet op de andere, daar alleen geluid , wel menu maar geen beeld.  Het lijkt erop dat de 1080p niet meer werkte. Op een gegeven moment de itv kastjes met lange ethernet kabel rechtstreeks op de kpn router (en die ook een reset gegeven), en met andere hdmi kabel op een nog niet gebruikte hdmi poort. Nog dat probleem. En toen een helder moment. Tv is philips oled met google firmware. Die eens gereset, en toen beeld!

toeval of niet, de kpn storing bracht ook de oled tv in verwarring lijkt het.