Skip to main content
Vraag

tv.kpn.com logt account automatisch uit bij sluiten van het browser tabblad

• February 14, 2026
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Maria Lebour
Deelnemer

Bij het kijken van TV op je PC-Browser, zodra je de tab blad verlaat wordt je uitgelogd. Inloggen moet 3x en terug bij af. Bij bepaalde zenders kan je niet voorruit schuiven. Waardeloos

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 14, 2026

Ik knip het even 

Bij het kijken van TV op je PC-Browser, zodra je de tab blad verlaat wordt je uitgelogd.

Hmm. Ik ben alleen uitgelogd als ik dat zelf doen. Dit is een cookies instelling in je browser die je kunt veranderen. Momenteel worden je cookies gewist bij sluiten browser danwel tabblad.

Inloggen moet 3x en terug bij af.

Als ik inlog is dat met abonnementsnummer + pincode en dat gaat hier in één keer. 

Bij bepaalde zenders kan je niet voorruit schuiven.

Bij terugkijken (via de gids dus) is bij de RTL en Talpa zenders vooruitschuiven ook niet toegestaan. 

Als je de cookies instelling aanpast is een groot deel van de ergernis weg.

Het niet vooruitschuiven van RTL en Talpa kan via het opnemen (pakket) omzeilt worden. Want ik neem aan dat je nu geen 'opnemen' hebt.

Samenvatting 

Cookie instelling browser aanpassen 

Opnemen pakket nemen. Dan dus wel vooruit bedenken om op te nemen wat je nog wilt zien. Daarin is vooruitschuiven wel mogelijk. 

Maria Lebour
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 15, 2026

@PeterG, Bedankt voor je uitgebreid uitleg. Ik heb de cookies verwijderd.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 15, 2026

De cookies moeten blijven staan bij sluiten van de browser. Daarin is opgeslagen dat je bent ingelogd. 

Dus in de browser moet niet "cookies wissen bij sluiten" aan staan. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Maria Lebour, goed om te zien dat Peter je al zo op weg geholpen heeft! 

Heb je nog kans gehad om zijn laatste tip te bekijken? En hoe gaat het nu met tv kijken via je browser?

De cookies moeten blijven staan bij sluiten van de browser. Daarin is opgeslagen dat je bent ingelogd. 

Dus in de browser moet niet "cookies wissen bij sluiten" aan staan.