Skip to main content
Vraag

tv.kpn.com werkt niet via Microsoft Edge

• December 16, 2025
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Heb deze vraag eerder in verkeerde categorie geplaatst, ben wel iets verder maar…

Probleem is wat ik heb op 1 computer, andere werkt wel gewoon maar is eigenlijk niet anders geconfigureerd m.b.t. de Windows 11 installatie., enige afwijking is de processor. Intel en AMD.

Beide hebben dezelfde updates m.b.t. Windows 11 Pro, 25H2 met alle feature, ook optionele updates.

Beide met laatste Edge versie 143.0.3650.80.

Alleen met 1 computer heb ik problemen met inloggen op tv.kpn.com, dit met de browser en met de app die je via de browser kan installeren.

Krijg een grijs scherm en stapt niet verder naar de hoofdpagina alsof er geen verbinding ontstaat of wordt geaccepteerd.

Na een refresh van de pagina stapt het wel verder.

Probleem is alleen met tv.kpn.com, Netflix geeft dit probleem niet.

Probleem is ontstaan nadat Edge een nieuwe versie nummer uitbracht, dit vanaf 4 dec 2025, beginnend versie nummer met 143, na een downgrade naar 142 is het probleem weer weg.

Van alles geprobeerd, nu kan je Edge niet verwijderen voor een totale schone installatie, wel heeft de EU deze eis gesteld, daardoor zit er wel een verwijder optie maar dat maakt het alleen onbruikbaar, alle folder blijven bestaan en Edge zit verweven in meerdere applicaties van Microsoft.

Heb reset instellingen gedaan, cookies verwijderd , profiel verwijderd, paswoorden verwijderd etc.

Vraag mij af waarom het met een eerdere versie , dit is een extended stable versie 142.0.3595.130 van 11-12-2025 geen problemen geeft en met de laatste versies 143.0.3650.66,143.0.3650.75 en143.0.3650.80 wel en dat specifiek op 1 computer.

Waar kan ik het nog in zoeken??, anders dan Windows opnieuw installeren. 

Edit, zo te zien heb ik mijn probleem opgelost, was weer teug gegaan naar de laatste versie wat EdgeUpdater zelf uitvoert. EdgeUpdater wat ik in firewall geblokt had om op ouder versie te blijven. Echter versie 143.0.3650.80 gaf nog steeds problemen.

Heb de EdgeEnterprise versie met zelfde versie nummer gedownload:

https://www.microsoft.com/en-gb/edge/business/download?form=MA13H4&ch=1

Deze nogmaals over dezelfde huidige geïnstalleerde versie heen geïnstalleerd en warempel het werkt weer normaal, komt gelijk weer op de pagina, dus het hiermee opgelost

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@SanJM, welkom op onze community! Ik zie dat je t zelf al gevonden hebt! Ik had dat ook zo snel niet kunnen raden maar fijn dat het weer werkt!