Skip to main content
Vraag

Tv lampje brandt niet op de Experia Box en interactieve tv komt niet verder dan 85%

• February 2, 2026
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Na herhaaldelijk alle instructies te hebben opgevolgd brandt nog steeds het tv lampje op de experia box niet en start interactieve tv tot 85% op

2 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 2, 2026

Hallo ​@Vanbrug, welkom in de kpn community.

Als je glasvezel internet hebt, kun je nog proberen het glasvezelkastje te herstarten - 2 minuten stekker eruit, daarna er weer in en even de wachten tot de verbinding weer op is. Voor de zekerheid daarna ook hetzelfde met het kpn modem en tv ontvanger, stroomloos maken en herstarten.

Als dat niet helpt, of als je geen glasvezel hebt, zou je ons iets meer informatie kunnen geven?

• Welk type tv ontvanger heb je? (Gezien het probleem denk ik Arris of HMB.)
  • Welk type kpn modem heb je?
  • Hoe is de tv ontvanger verbonden met het modem? Rechtstreeks met een ethernetkabel, of zit daar nog iets anders tussen?
  • Welk type internetverbinding heb je? Glasvezel of DSL?
  • Zie je rode of oranje lichtjes branden op het modem?  Zo ja, welke?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@Vanbrug welkom op de KPN Community! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en zoals je merkt denken we graag met je mee! Ik zie dat ​@Wartywolfs een aantal goede vragen heeft gesteld, wat mij een goed uitgangspunt lijkt.

Als je glasvezel internet hebt, kun je nog proberen het glasvezelkastje te herstarten - 2 minuten stekker eruit, daarna er weer in en even de wachten tot de verbinding weer op is. Voor de zekerheid daarna ook hetzelfde met het kpn modem en tv ontvanger, stroomloos maken en herstarten.

Als dat niet helpt, of als je geen glasvezel hebt, zou je ons iets meer informatie kunnen geven?

• Welk type tv ontvanger heb je? (Gezien het probleem denk ik Arris of HMB.)
  • Welk type kpn modem heb je?
  • Hoe is de tv ontvanger verbonden met het modem? Rechtstreeks met een ethernetkabel, of zit daar nog iets anders tussen?
  • Welk type internetverbinding heb je? Glasvezel of DSL?
  • Zie je rode of oranje lichtjes branden op het modem?  Zo ja, welke?

Is het met behulp van deze tips nog gelukt? Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2026

Het lag inderdaad aan het glasvezelkastje. Wel telefonisch hulp ingeroepen want we hadden alle stappen al een aantal keren doorlopen.

bedankt voor de reactie