Skip to main content
Vraag

TV loopt vast tot ik mijn V10 reset

• June 3, 2025
  • 38 reacties
  • 276 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

38 reacties

• Auteur
  • Helper
  • June 5, 2025

Ik heb een kpn modem v10

deze toen aangesloten op de glasvezel aansluiting. 
het ging een tijdje goed maar nu elke keer is dat tv kijken dat deze steeds vast loopt en stottert. Na de modem te resetten dan gaat het weer even goed en dan weer hetzelfde probleem. 

Er is pas geleden een monteur bij me zus geweest ivm een ander probleem en heb het met hem erover gehad en hij zei dat de kpn modem v10 niet goed met de glasvezel werkt. 
en dat ik een andere modem moet krijgen. 

@Alex van KPN 

• June 5, 2025

Écht complete onzin. De V10 werkt prima met glasvezel, bij mij al ruim een half jaar (en daarvoor al lang over DSL) en al jaren bij heel veel andere klanten (bv al 10 jaar bij mijn zoon, wel al die tijd met glasvezel), tot volle tevredenheid. Alleen over de nieuwe KPN Software kan ik niet oordelen, die heb ik nog niet. 

• Auteur
  • Helper
  • June 6, 2025

Dankjewel, zou je nog iets voor me willen doen voordat ik actie onderneem? Het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos maken en daarna ook de modem 2 minuten? 

Dat is gedaan. 👍🏻

Werkt het nu zoals het hoort? 

@Alex van KPN  ik had vanmorgen weer hetzelfde probleem met de modem helaas. 
weer opnieuw opstarten en nu doet hij het nog goed. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 10, 2025

Dankjewel, zou je nog iets voor me willen doen voordat ik actie onderneem? Het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos maken en daarna ook de modem 2 minuten? 

Dat is gedaan. 👍🏻

Werkt het nu zoals het hoort? 

@Alex van KPN  ik had vanmorgen weer hetzelfde probleem met de modem helaas. 
weer opnieuw opstarten en nu doet hij het nog goed. 

Ik gok dat er dan een monteur langs moet komen als dit zo blijft. Hou je me op de hoogte? 

• Auteur
  • Helper
  • June 10, 2025

Het is regelmatig  dat het gebeurt. 
ik weet wat er aan de hand is maar er wordt niets aan gedaan 🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 11, 2025

Neem de volgende keer contact met ons op op het moment dat dit gebeurt zodat er op dat moment zelf een meting kan worden gedaan. Het kan inderdaad zijn dat het aan de modem ligt maar het kan ook de ontvanger of de lijn zelf zijn. 

• Auteur
  • Helper
  • June 11, 2025

Neem de volgende keer contact met ons op op het moment dat dit gebeurt zodat er op dat moment zelf een meting kan worden gedaan. Het kan inderdaad zijn dat het aan de modem ligt maar het kan ook de ontvanger of de lijn zelf zijn. 

@Alex van KPN  Het ligt zeker aan de modem. 
daarom wil ik een nieuwe 🤷🏼‍♂️

• Auteur
  • Helper
  • June 12, 2025

@Alex van KPN  Vanmorgen had ik het hetzelfde probleem weer. 
Na 2x modem opnieuw te resetten werkt het nu weer. 
dit moet gewoon nu met spoed worden opgelost met een nieuwe modem. 

• June 13, 2025

Ik heb dit al vaker gemeld op de Community: in mijn ervaring kun je 't beste zowel V10 als het glasvezelkastje tegelijk uitzetten en na 2 min eerst​​ de V10 aanzetten en volledig laten opstarten tot het Service lampje rood brandt. Pas daarna​ het glasvezelkastje weer aanzetten. Als ik dat niet op die manier doe heb ik na een paar uur of hooguit een paar dagen geen internetsignaal meer. En mét deze procedure blijft het gewoon goed gaan. 

• Auteur
  • Helper
  • June 13, 2025

Ik heb dit al vaker gemeld op de Community: in mijn ervaring kun je 't beste zowel V10 als het glasvezelkastje tegelijk uitzetten en na 2 min eerst​​ de V10 aanzetten en volledig laten opstarten tot het Service lampje rood brandt. Pas daarna​ het glasvezelkastje weer aanzetten. Als ik dat niet op die manier doe heb ik na een paar uur of hooguit een paar dagen geen internetsignaal meer. En mét deze procedure blijft het gewoon goed gaan. 

zoals ik ook al heb geschreven,Dat heb ik al 3x gedaan  maar ook helaas pindakaas. 
maar goed hier kom ik ook niet verder zoals bij de klantenservice. 
het is zo jammer dat ik me abonnement pas heb verlengd. 
anders had ik het opgezegd. 
en overgestapt naar een andere leverancier. 
Moeten jullie die modems zelf betalen???

• Auteur
  • Helper
  • July 8, 2025

Na mijn laatste bericht heb ik nog eens 6x 

gehad. 
je wordt totaal niet geholpen bij de klantenservice en hier. 
lijkt wel dat ze zelf de modem moeten betalen. 

helaas dat ze bij de kpn het niet inzien dat de klant nog altijd koning is. 
ga het maar eens bij kassa aankaarten hoe je in de maling wordt genomen door kpn. 

heb alles opgenomen qua gesprekken via de klantenservice. 
En van hier de uitdraai ervan. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • July 15, 2025

HI nside, we zijn inmiddels iets verder. Ik ben benieuwd of het nog steeds goed werkt na de eerste week. 

• Auteur
  • Helper
  • July 15, 2025

Zoals je hierboven kan lezen gaat het nog steeds niet goed.