Het tv menu is onnodig moeilijk. Als het menu net zo handig en duidelijk wordt als bij Ziggo dan zou ik de koning te rijk zijn. Bekijk je later een programma dan kun je niet zien hoe lang het programma nog duurt. Onnodige vragen maken alles lastiger. Heel storend zijn het opdoemen van zwarte pijltjes als je later kijkt naar programma’s. Niets werkt intuitief! Je moet regelmatig de ondertiteling verlaten om iets aan de weet te komen. Er worden onnodige vragen gesteld die je moet beantwoorden. Als tv net zo goed wordt als het internet van KPN dan is er geen reden meer om van provider te wisselen.
TV Menu kan beter
Beste antwoord door joop2011
Ik ben 70 en kan er probleemloos mee overweg.
Het is wennen, maar de Ziggo Next mini werkt ook zo (zag ik toen ik hem een paar weken gelede installeerde).
Maar het was niet meer dan een idee.
En leeftijd heeft er niets mee te maken.
Hiervoor (verleden jaar) had ik de Arris VIP 2952 en die heeft hetzelfde menu als de Arris VIP 5202.
En er staat daar gids openen kan je niet terug.
Dat klopt niet, je moet dan nogmaals op de gids knop klikken.
Bij de DIW7022
En de ondertitels kan je aanzetten en aan laten staan en gewoon van zender of zo veranderen.
Als je ondertitels aan hebt staan, geld dat meteen voor alle zenders en ook als je de decoder uit zet en weer aan zet.
Dus hij heeft ook voor u voordelen.
Als je op de DIW7022 op de home toets klikt en dan een zender nummer, gaat hij meteen naar de zender.
Het werkt anders, maar als je wilt kan je daar aan wennen.
Maar je bent (gelukkig) niets verplicht.
Aan u de keus.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.