We hebben een oudere iPad Air A1474 met IOS versie 12.57
We moeten updaten naar de de nieuwe KPN TV+ app. Krijg dan in beeld “werk bij” Daarna in beeld “Een oudere versie van dee app downloaden? de huidige versie vereist IOS 14.0
Waar kun je een oudere versie downloaden? KPN brengt een nieuwere versie uit met als resultaat dat wij op de IPAD geen TV meer kunnen bekijken, dus zouden we volgens helpdesk medewerker een nieuwe IPAD moeten kopen, omdat zij een “betere” app uitbrengen. Waarom niet de oude app er naast aanhouden.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Champignon de Ipad die jij noemt is al een redelijk gedateerd model. De iOS versie op jouw apparaat (Ipad Air 1 toevallig?) kan ook niet meer verder geupgrade worden.
Apple houdt (hield?) altijd wel bij als je een bepaalde app had, dat je de oudere versie nog kon downloaden op oudere apparaten. Ik weet niet of dat nog zo is.
Daarnaast is het zo dat er ook een aantal beschermings- en beveiligingsupdates zijn doorgevoerd op TV+. Grote kans dat ook de oude versie van TV+ dat niet meer kan tonen. Helaas ben ik niet zo thuis in TV+ van KPN, dus ik doe wel een wilde gok hierover. Maar ook oudere smart-tv’s kunnen geen tv+ meer tonen om die reden.
Die iPad is wel 10 of 11 jaar oud. Dat is voor zo'n apparaat hoogbejaard. Zeker voor de hardware. Zelfs Apple zal daar al jaren geen nieuwe software voor uitbrengen. Dat zal de hardware in je iPad niet meer aan kunnen.
Kpn gaat geen oudere apps ook onderhouden. Oude zijn niet meer beschikbaar. Het zal waarschijnlijk een melding via de Apple App Store zijn en niet kpn.
Er staat geen andere versie van de kpn tv app in de Apple app store. Heb even gekeken voor je.
Een nieuwe(re) iPad is de enige optie lijkt mij.
Je zou het nog kunnen proberen via de browser als die nog werkt. Je kunt dan naar tv.kpn.com
Beste Thomas, de browser werkt gewoon en tot nu toe doen ook alle andere app’s, dus de IPAd was toch nog redelijk up-to-date. Jullie app was de eerste die niet werkte.
Ik heb jouw advies gevolgd en ik kan nu inderdaad weer TV kijken, dit werkt weer normaal. Daarvoor alvast mijn dank.
Misschien hep je ook nog een oplossing voor de opmaak van het scherm bij TV gids, dat maakt het overzicht nog iets makkelijker. Ik zie alle programma's (verticaal) en tijdslijn (horizontaal). Ik zie echter niet vooraan eeen linker kolom met alle zender iconen staan. Tijdens het laden van tv.kpn.com (op circa 90%) zie ik wel deze kolom echter wanneer hij tv.kpn.com helemaal heeft geladen (100%) springt hij op het venster zonder deze zender kolom.
Volgens mij ligt die feedback bij de ontwikkelaars, ik neem hem voor de zekerheid nog even mee. Volgens mij snap ik wat je bedoelt maar zou je hier voor de volledigheid nog een foto van kunnen maken?
Beste Thomas bijgaande foto van het scherm, normaal zie je links een kolom met zenders.
Wanneer ik de iPad helemaal uitschakel en op nieuw opstart zie ik heel even wel het scherm met de zender icoontjes daarna verschijnt weer het uiteindelijke scherm zonder de icoontjes.
Beste Thomas Ik zag dat de 2e foto zoals hij opstart niet mee verzonden was (geheugen), dus bij deze nog eens.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.