Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger blijft 3x per week hangen op KPN logo

• November 11, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Jitka75
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Mijn kpn kastje loopt al 11 mnd zeker 3x per week vast. Je ziet alleen nog het menu scherm. Al 4x een monteur geweest en al 10 tallen malen met KPN gebeld. Ze zeggen het niet te kunnen vinden. Nu las ik iets over een update in december vorig jaar. Zal dit het probleem dan veroorzaken??? Moedeloos word ik ervan!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Jitka75. Welkom op de community! Wat vervelend om te lezen dat je al zo lang met dit probleem zit. Zeker na al die keren dat er een monteur is geweest en je hebt gebeld. Hoeveel ontvangers heb je in huis en is er al wel eens een ontvanger omgeruild voor een nieuwe? Ik ben ook benieuwd hoe de ontvanger verbonden is met de ExperiaBox: via kabel of draadloos?

Wat ik je kan aanraden, is de Product updates in de gaten houden. Soms worden dit soort vastlopers inderdaad opgelost met een update van de ontvanger, dus dat kan het probleem verhelpen. Hopelijk brengt de volgende update wat verbetering en kun je weer zonder problemen tv kijken.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Hoi ​@Jitka75. Welkom op de community! Wat vervelend om te lezen dat je al zo lang met dit probleem zit. Zeker na al die keren dat er een monteur is geweest en je hebt gebeld. Hoeveel ontvangers heb je in huis en is er al wel eens een ontvanger omgeruild voor een nieuwe? Ik ben ook benieuwd hoe de ontvanger verbonden is met de ExperiaBox: via kabel of draadloos?

Wat ik je kan aanraden, is de Product updates in de gaten houden. Soms worden dit soort vastlopers inderdaad opgelost met een update van de ontvanger, dus dat kan het probleem verhelpen. Hopelijk brengt de volgende update wat verbetering en kun je weer zonder problemen tv kijken.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 13, 2025
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de KPN router (Experiabox of Box12)? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.
  3. Wat is jouw echte downloadsnelheid?