Skip to main content

ik heb een TV ontvanger DIW7022 welke niet verder komt dan het scherm “Welkom bij KPN” en een keuze tussen “Nederlands en English” het nadeel is alleen dat de afstandsbediening niet werkt en ik geen keuze kan maken tussen NL of EN.

 

met de medewerker alles doorgelopen.

  • Reset knop aan de achterkant
  • stand-by knop 5,7 of 10 seconden we hebben alles geprobeerd
  • Afstandsbediening “ok + p-
  • andere afstandsbediening geprobeerd die ik ooit teveel opgestuurd had gekregen 

en dan bovenstaande in verschillende volgordes.

 

uiteindelijke conclusie na 60min aan de lijn is dat de medewerker geen opties meer had en dat hij het had doorgezet naar een andere afdeling, maar hij kon mijn niet vertellen of ze een verzoek tot omwisselen zouden honoreren, en dat ik opnieuw zou kunnen bellen als ik na 4 dagen nog niets gehoord had (pessimistisch geval) want dan was het verzoek afgewezen.

 

zelf vindt ik het best vreemd, dat als er een tv ontvanger defect is, je 4 dagen moet wachten en geen tv hebt, om dan te horen te kunnen krijgen dat de ontvanger niet wordt gewisseld, maar dat er dan ook nog geen andere oplossing is buiten opnieuw bellen en hetzelfde verhaal nogmaals aanhoren.

 

dit is niet de eerste keer dat er een ontvanger kuren geeft en de vorige keer heeft het 4 weken geduurd, maar op de vraag of ik dan mijn abbonement ook voor 4 weken kan pauzeren is het antwoord nee dat kan niet.

Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


De ontvanger is met een kabel aangesloten, de reden waarom ik in dit scherm ben gekomen is omdat ik een factory reset had uitgevoerd omdat de Wifi niet meer functioneerde, deze gaf geen beschikbare netwerken meer weer, maar de factory reset maakte het dus nog erger :)


Hoi @Jwludden en welkom op het forum! 

Dankjewel voor het invullen van je profiel en wat een gedoe met de tv-ontvanger. Het klinkt inderdaad alsof deze is vastgelopen.

Ik zie dat mijn collega n.a.v. jullie contact de logistieke afdeling heeft aangestuurd om een nieuwe tv-ontvanger te versturen en ik zie dat deze op 16 november is omgeruild. Ik hoop dat alles nu weer goed werkt!