Werd het ook beter na die complete reset @Martijn en Lies? Als het daarmee beter wordt kan de rest dat ook proberen.
KPN heeft geleverd dus neem aan dat zij ook weten wat er geleverd is…
Je profiel hier en je KPN ID zijn alleen gekoppeld voor het inloggen, adresgegevens zijn niet gekoppeld. Dat mag niet van de AVG wetgeving, dus we kunnen het niet zien.
Werd het ook beter na die complete reset @Martijn en Lies? Als het daarmee beter wordt kan de rest dat ook proberen.
Dat zal moeten blijken..... Net als alle overige dingen die spelen.
Fingers crossed!
Hier heeft de ontvanger de WiFi verbinding weer ‘s verloren…. Andere apparaten incl de Wifiversterker, iPhone etc. geen problemen….
Hallo allemaal, met hetzelfde probleem dat het logo van KPN 1-2 minuten in beeld blijft bij het aanzetten, resetten helpt niet, service afdeling gebeld. Het blijkt dat men +/- 9 dagen terug een update heeft gedaan. Wanneer je het zwarte kastje (DW 7021)uitzet en vervolgens weer aanzet dan gaat deze helemaal opnieuw opstarten (dus gereset) Niet erg handig !
Gewoon aanlaten staan is de oplossing volgens de service medewerkster, waarom niet even een berichtje van de KPN ?
Hallo allemaal, met hetzelfde probleem dat het logo van KPN 1-2 minuten in beeld blijft bij het aanzetten, resetten helpt niet, service afdeling gebeld. Het blijkt dat men +/- 9 dagen terug een update heeft gedaan. Wanneer je het zwarte kastje (DW 7021)uitzet en vervolgens weer aanzet dan gaat deze helemaal opnieuw opstarten (dus gereset) Niet erg handig !
Gewoon aanlaten staan is de oplossing volgens de service medewerkster, waarom niet even een berichtje van de KPN ?
Daar geloof ik niks van, zie geen Android logo wat je wel krijgt te zien als je opnieuw opgestart.
En nu weer Server probleem kbx apk 9050
zucht!!!!!
Als jullie ( kpn ) niet leveren hetgeen overeengekomen…. Is dat dan reden om de boel hier te ontmantelen en de overeenkomst te ontbinden ?
@Martijn en Lies,
Als het opstarten je te lang duurt zet je hem even iets eerder aan, en ga je zolang even iets anders doen...als je naar het logo gaat zitten staren dan lijkt het al snel langer te duren.
Sjeez, is dit serieus bedoeld??
Hetzelfde probleem hier met dat kl*tekastje
Hier ook dit zelfde probleem. Wordt er een beetje moedeloos van.
Voor degenen die de eerder gestelde vragen nog niet hebben beantwoord, kunnen jullie dat nog doen?
Voor degenen die al hebben aangegeven dat ze de TV+ Box hebben, maakt het ook nog verschil of je 'm op Eco stand hebt staan of Quick start?
Alles staat (altijd) op quick start.
Na eerst alleen dit probleem beneden te hebben gehad begon die vanmorgen ook ineens boven traag op te starten.
Op de gids knop drukken hielp niks, er gebeurde niks totdat ie helemaal was door gestart (geen Android logo dus, alleen kpn!)
Daar nu ook frisse start gegeven. Kijken of dat helpt
Hier doen we niet aan Eco…. Quick start dus.
gisteravond ook weer 2 vastlopers ( Wifi verbinding verloren) .
en 1 keer ging het uit zichzelf herstarten….
problemen doen zich op beide ontvangers voor.
@Jasper van KPN
Voor degenen die al hebben aangegeven dat ze de TV+ Box hebben, maakt het ook nog verschil of je 'm op Eco stand hebt staan of Quick start?
Hij staat gewoon op quickstart.
Ook hier hetzelfde probleem. Opstarten duurt langer dan een minuut. TV box, instelling op snelle start ennopstarten met startscherm. Iets niet goed na update?
V10a modem van KPN.
KPN schijnt over te gaan op een ander systeem… aantal gebruikers zijn random gekozen als testkonijnen…:)
misschien heeft het daar mee te maken?
We nemen de voorbeelden mee naar de ontwikkelaars, zodat zij kunnen kijken of er iets te vinden is.
KPN schijnt over te gaan op een ander systeem… aantal gebruikers zijn random gekozen als testkonijnen…:)
Nee, dat is onzin. We gaan niet over naar een ander systeem. Ik heb het topic wat je bedoelt gelezen, dat heeft hier helemaal niets mee te maken.
Hier ook. Meerdere malen met helpdesk gebeld.
Zeggen doodleuk “het ligt aan je eigen bekabeling”, want voorheen heeft het wel gewerkt. Sure…
Terugzetten naar fabrieksinstellingen helpt maar even, daarna weer 1-2 minuten kijken naar een zwart scherm met KPN logo.
Lijkt toch een iets grondiger iets als ik dit hier alles zo lees…. iets met een firmware/software update die niet helemaal gelukt is??
Na een reset heeft het een aantal dagen redelijk gewerkt, nu weer elke keer meer dan een minuut wachten bij opstarten.
Na een reset heeft het een aantal dagen redelijk gewerkt, nu weer elke keer meer dan een minuut wachten bij opstarten.
Inderdaad.
Lijkt mij meer op een FW-update, nieuwe software-push of iets ‘aan de kant van KPN’.
Hopelijk is snel de oorzaak, en fix, te vinden….
We nemen de voorbeelden mee naar de ontwikkelaars, zodat zij kunnen kijken of er iets te vinden is.
Nee, dat is onzin. We gaan niet over naar een ander systeem. Ik heb het topic wat je bedoelt gelezen, dat heeft hier helemaal niets mee te maken.
Oké, neem me niet kwalijk…. Maar als antwoorden of statusberichten uitblijven gaat men zelf op onderzoek… en das nie altijd waterdicht, blijkt…
maar succes met het onderzoek en hopelijk rap een oplossing…
nog 1 vraag tot slot, is het niet of onvoldoende leveren van een dienst , zoals overeengekomen, reden om tussentijds te vertrekken cq contract te beëindigen..?
1e goede voornemen voor 2025 is in de maak..
nog 1 vraag tot slot, is het niet of onvoldoende leveren van een dienst , zoals overeengekomen, reden om tussentijds te vertrekken cq contract te beëindigen..?
Dat verwacht ik niet, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen aangezien wij daar niet over gaan. Dat kan alleen de afdeling die over opzeggingen gaat, die zijn alleen telefonisch te bereiken.
Volgens mij is het probleem van KPN logo in beeld verholpen !