De laatste tijd heb ik naast bovenstaande punten ook dat het kastje niet eens meer op wil starten.
Hoewel de kids er nog 10 minuten ervoor nog tv gekeken hadden en het kastje en de tv hadden uitgezet gaat het kastje niet verder dan alleen een kpn logo. Hier kan je echt minuten naar kijken maar verder dan dit kom je niet.
Enige oplossing is om via de afstandsbediening de knop aan/uit ingedrukt houden en opnieuw opstarten te kiezen.
Dan reboot het systeem (duurt even) en dan werkt alles weer. Voorlopig althans..…
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Bladzijde 4 / 4
Sinds enkele weken doet het kpn tv+ kastje Google tv soms langzaam opstarten of ineens uitval en niet reageren, KPN doe hier snel iets aan want gebruikers betalen geen ruim 95€ per maand voor een waardeloze tv ervaring
Alleen TV is €12,50/mnd voor 1 box. Rest in de 95 euro is waarschijnlijk je internet, mobiel of extra TV+ boxen. Hoe dan ook… veel geld voor deze waardeloze fw-update.
KPN zal m.i. toch met een leuke/redelijke compensatie moeten aankomen voor deze ‘mooie’ kerstupdate zoals ze het zelf noemen.
Ik zeg: “Over het ‘mooie’ daar zijn de meningen over verdeeld”
Ik heb hetzelfde probleem. bij mij is alles origineel.
Kpn modem en kastje, maar het opstarten duurt ineens enorm lang.
is er een update geweest die dit veroorzaakt, 3 dagen geleden nergens last van.
Ik heb precies hetzelfde.
De laatste tijd heb ik naast bovenstaande punten ook dat het kastje niet eens meer op wil starten.
Hoewel de kids er nog 10 minuten ervoor nog tv gekeken hadden en het kastje en de tv hadden uitgezet gaat het kastje niet verder dan alleen een kpn logo. Hier kan je echt minuten naar kijken maar verder dan dit kom je niet.
Enige oplossing is om via de afstandsbediening de knop aan/uit ingedrukt houden en opnieuw opstarten te kiezen.
Dan reboot het systeem (duurt even) en dan werkt alles weer. Voorlopig althans..…
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Heb ruim 2 weken last gehad van ZEER traag startende box beneden terwijl boven alles normaal bleef. Eenmaal gestart leek de verbinding met de afstandsbediening instabiel (2x drukken)…
Gisteren terug gegaan naar fabrieksinstellingen waarna de box alle updates vanzelf weer oppakt. Alles werkt nu weer vlot en stabiel.
Dat had ik ook gedaan laatst met de nieuwe firmware maar daarna werd er ook ook een update voor de remote control aangekondigd maar dat mislukte ‘niet geïnstalleerd’ Verder draaien beide boxen hier goed. Ik begrijp niet goed waarom het bij jou niet goed werkt. Box vangt storing op instraling op een chip, kapotte box, kapotte 12V ect. Waarom geen melding en een monteur langs laten komen? Laat die het maar oplossen. Het is jouw pakkie aan niet. Box met de laatste update draait hier stabiel. Waarvan acte.
Ik hoorde van een nieuwe klant: ‘Monteur van de KPN zou de box zelf niet willen hebben’
Ook hebben wij TV+ kastje met veel gebrekken haperende beelden gespreken lopen niet synchroon en kastje gaat zichzelf soms updaten.
Bij opstarten blijft het KPN logo staan dan loopt het niet verder door dit is en blijft irritant, diverse malen TV+ kastje moeten resetten omdat deze bleef staan op het logo
Sinds update kan ik niet meer casten. Daarvoor moest ik ieder cast 1x herstarten omdat de 1ste poging altijd leidde tot pause van de content.
Probeer de box te resetten met de paperclip methode via het gat rechts achterin de behuizing, dan staat de box weer in de factory default stand. Het abo nummer, wifi ect. blijft behouden alleen het voorkeurmenu en de Google inlog wordt opnieuw doorlopen.
Wij hebben de knp box icm een Draytek Vigor 2765.
De vaste zenders geven geen probleem. Echter Kanaal KPN beleef schokt voortdurend.
modem resetten en kpn spanningsloos maken helpt weinig.
(onze locatie is omgeving Breda)
Ook melding gemaakt dat hackers toegang kunnen krijgen tot het modem.
Vanochtend KPN TV+ box opgestart. Het gaat weer sneller, en ligt op snelheid van voor de major bug.
Lijkt opgelost te zijn.
Beste KPN, waar heeft het nu aan gelegen??
Viel mij vanmorgen ook op dat hij vlot doorstartte terwijl het volgens mij gisterenavond nog traag was. Ik dacht dus dat ik mij vergist had maar blijkbaar niet. Hoewel de software/firmware versie staan nog op hetzelfde versienummer.
Viel mij vanmorgen ook op dat hij vlot doorstartte terwijl het volgens mij gisterenavond nog traag was. Ik dacht dus dat ik mij vergist had maar blijkbaar niet. Hoewel de software/firmware versie staan nog op hetzelfde versienummer.
Inderdaad. Lijkt wellicht aan instelling(en) “aan de kant van KPN” te zitten. Wat dit ook moge betekenen...
Gelukkig geen problemen,werkt hier perfect
Probeer de box te resetten met de paperclip methode via het gat rechts achterin de behuizing, dan staat de box weer in de factory default stand. Het abo nummer, wifi ect. blijft behouden alleen het voorkeurmenu en de Google inlog wordt opnieuw doorlopen.
Ga het proberen. Dank
Goedemiddag allen, als de stappen uit dit topic het voor jou niet oplost kun je terecht in ons nieuwe topic:
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.