Skip to main content

Sinds een tijdje blijft de TV ontvanger hangen tijdens terugkijken van programma’s.

Kastje gereset, kastje een ‘frisse start’ gegeven, helaas zonder resultaat.

(Bekabeling is niet gewijzigd en router en modem al meerdere malen gereset.)

Hoe gaat dit verder? Ik vermoed toch dat het kastje niet goed is.

Op deze site nergens kunnen vinden hoe ik contact op kan nemen met de klantenservuce, vandaar deze post.

 

 

Hallo @jdgrt 

 

Heb je het glasvezel kastje ook al eens 2 minuten stroomloos gemaakt?

Is de TV ontvanger rechtstreeks aangesloten via een netwerkkabel op de KPN modem/router of zit er nog wat tussen zoals DVS kastjes die via het stopcontact werken?

Welke KPN modem/router heb je en welke TV ontvanger?

 

De klantenservice is overigens bereikbaar via 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00).


Bedankt voor het meedenken!

TV-ontvanger (Arris VIP2952 V2) zit al jaren met dezelfde CAT5a kabel op dezelfde switch (ook gereset), switch zit direct op de Experia Box v10A

2 minuten uitzetten ga ik proberen, al denk ik dat het niet veel zal opleveren; vorige week de ‘frisse start’ uitgevoerd.

Hierna ga ik de klantenservice bellen.

 

 


Vandaag bleef het beeld weer hangen tijdens terugkijken van TV programma.

Reset, frisse start en een aantal minuten zonder stroom heeft niets opgeleverd, we kunnen zo niet terugkijken.

Ik ga morgen KPN bellen.

 


Nou dat heb ik ook een tijdje gehad.Opeens kreeg ik een melding dat mijn kastje vervangen moest worden Ik kreeg dus een nieuwe,en dat werkte goed tot gisteren met 5 bleef hangen met terug kijken ,naar terug gaan en opnieuw terug kijken ging de film weer verder maar te vroeg gejuicht 4x herhaald film toch af kunnen kijken later die avond rtl zenders niet meer kunnen kijken wel geluid gelukkig had ik nog een ander oud kastje liggen en die doet het wel goed .nieuwe kastje 6x gereset maar is nog niet goed dus een nieuwe aanvragen ben benieuwd hoe dit gaat aflopen wordt vervolgt. Jb.


Kastje is gisteravond vanzelf uitgegaan…

Doet helemaal niets meer, er brandt ook geen lampje.

Ik was vrijdag in een KPN winkel. Die mensen weten echt niets, doen ook niets behalve een 0800 nummer doorgeven.

Ik begin een beetje te balen van KPN.


Vandaag bijna een uur aan de telefoon gezeten met 3 medewerkers om een nieuw kastje te krijgen.

Ik zal het verhaal hier niet herhalen maar KPN is echt niet beter dan Ziggo…

Wat een starre partij en wat een smoezen allemaal: “...we hebben problemen met onze logistiek...”

Tot slot ontvang ik allerlei bevestigingsmeldingen 3 of 4 x 

Prutsers.

Wordt vervolgd want ik moet het kastje nog ophalen (ja want naar het huisadres sturen kost 10 Euro...)


Het gaat niet van een leien dakje begrijp ik! Heb je de nieuwe ontvanger op kunnen halen? Hoe gaat het daar nu mee?


Wat een aparte reactie weer van KPN…

Kastje had gewoon gratis opgestuurd moeten worden, het is JULLIE kastje wat kapot was.

 

 

 


We sturen apparatuur altijd naar een PostNL servicepunt in de buurt. Dat doen we mede omdat dit beter voor het milieu is. Ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen werkt. Dat is de reden dat we een koerier wel mogelijk blijven maken, maar hier rekenen we eenmalig 10 euro voor. 


Mijn kastje loopt constant vast tijdens het terugkijken van programma's. Ook al gereset enz. Ik heb de HMB2260


Beste Marcia,

Jouw trieste poging om dit kromme beleid recht te lullen gaat niet werken, want nu moet de consument met de auto de spullen ophalen, dat is net zo vervuilend als wanneer een koerier het thuis bezorgt.

 

Overigens liep het nieuwe kastje zojuist WEER vast tijdens het terugkijken van een TV-programma.

Ben helemaal klaar met dat klote KPN!

 


Zojuist een mooie aanbieding gezien!

 

bye bye KPN!


De aanbieding bij Odido is een goede tip die ik kreeg van een ander ex-KPN lid.

Er schijnt zelfs een gemakkelijke overstapservice te zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee?