Skip to main content
Vraag

TV ontvanger blijft telkens opstarten

• March 26, 2026
  • 14 reacties
  • 167 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Mijn KPN decoder blijft maar opstarten. Harde reset gegeven alles is opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds blijft de decoder maar opstarten. Krijg heel kort het startscherm te zien zodra ik geluid hoor begint de decoder opnieuw op te sarten.

14 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 26, 2026

@Abzek 

Dan begin ik te vermoeden dat de voedingsadapter “onvoldoende stroom” levert. Hoelang heb je dit probleem al ?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 26, 2026

Sinds een uur.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 26, 2026

Welke ontvanger heb je. Zie voorkant. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 26, 2026

DIW7022  

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 26, 2026

Al eens even 2 minuten stroomloos gehad?

Helpt dat ook niet dan lijkt me omruil toch wel een optie. Beste is om dan even te bellen. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- aantikken op mobiel)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 26, 2026

Ik heb de decoder zeker een minuut of 5 compleet losgekoppeld gehad van internet en stroom.

Ik probeer het morgen nog een keer, lukt het niet ga ik bellen, dank voor de hulp.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 27, 2026

Vanmorgen de decoder opnieuw (nadat de decoder gedurende nacht niet op stroom en tv was aangesloten) opnieuw opgestart. In eerste aanzet leek alles goed te werken maar na 10 minuten begon de decoder opnieuw telkens op te starten. Kortom het probleem is niet verholpen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 27, 2026

Dat exemplaar is gewoon kaduuk. 

Bel kpn (zie boven) voor omruil.

Verwijs eventueel naar dit topic. 

Zeg op de vraag "waar belt u voor" bijvoorbeeld "m'n tv+ ontvanger is stuk".

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 27, 2026

Inmiddels contact gehad. Apparaat wordt vervangen. Ben naar kpn punt gestuurd om de decoder om te wisselen maar decoder is bij geen enkel kpn punt in mijn omgeving op voorraad. Dus wordt er alsnog een nieuwe opgestuurd.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Abzek .  Ik heb even meegelezen.

Heb je de nieuwe ontvanger ondertussen al ontvangen? Zo ja, werkt die wel naar behoren?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 30, 2026

Nee, nog steeds niets ontvangen. Normaal stuurt KPN ook even een mailbericht maar niets gehoord. 

Erwin van KPN
Moderator

Dan zou ik toch even terugbellen, ​@Abzek . 

Of je maakt een terugbelafspraak via deze link

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 31, 2026

Heb gisterenopnieuw met KPN gebeld. Mijn klacht is gisteren pas in behandeling genomen. Vermoedelijk krijg ik 1 of 2 april in nieuwe decoder opgestuurd. Ik vind dit echt beneden de maat, maar kan hier verder niets doen dan accepteren!
groet Wim

Erwin van KPN
Moderator

Ik vermoed dat het dan via een speciaal team is gegaan en die werken in het weekend niet.  Ongelukkige samenloop van omstandigheden die ik ook betreur.  Helaas kan het niet voor je bespoedigen.

Ik hoop dat ie er dan 1 april is (ondanks de datum).