Skip to main content

Hier een probleem, gisteren bij start van MAFS de uitzending even 15min op pauze gezet omdat we nog niet klaar waren met eten. Op een gegeven moment de uitzending gestart, voordeel is dat je dan die reclame blokken door kan spoelen. Dat ging de eerste keer goed met speed van 8-16x. Bij de tweede keer spoelde ik hem door met 32x. Dat kan de box niet aan en crashed. Gevolg box start opnieuw op en de uitzending is weg. Mooi drama, was altijd klant van ziggo… maar dat heeft ziggo toch echt beter voor elkaar. KPN heb ik best veel issues mee, waaronder ook haperend geluid vanwege rendering vermoed  ik

Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Als je op de blauwe toets klikt, springt hij 5 minuten vooruit.

Kan je de rest op 8x of zo doorspoelen.

OF

Je wilt bijvoorbeeld 7,30 minuten springen. tik dan 730 en klik op de pijltoets naar rechts. 


Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Als je op de blauwe toets klikt, springt hij 5 minuten vooruit.

Kan je de rest op 8x of zo doorspoelen.

OF

Je wilt bijvoorbeeld 7,30 minuten springen. tik dan 730 en klik op de pijltoets naar rechts. 

Ik heb een zwart boxje, welke geen idee?

Ik zal je tip de volgende keer eens proberen.


@Vlabakkie 

Onderop de KPN tv ontvanger staat welke het is.

Ze zijn allemaal zwart.

 

De optie die ik aangaf, kan gelukkig op elke KPN tv ontvanger. 😉


Beste @Vlabakkie, welkom! Ik heb zelf een Arris 2952 en doorspoelen van de opname van MAFS ging vlekkeloos op 32x! Gek dat dat bij jou niet het geval was 😞. Ik hoop dat je de volgende keer uit de voeten kunt met de tip van joop2011. Mocht dat niet zo zijn, laat het dan gerust weer even weten. 

 

Waar loop je tegenaan qua geluid? Heb jij je tv-ontvanger rechtstreeks aangesloten op de Experia Box? En wat heb je verder nog qua apparatuur aangesloten?


Reageer