Skip to main content

Ik ben nu een maand klant en heb niets dan problemen met KPN+. De service van KPN laat ook ernstig te wensen over, Instellingen aanpassen, resetten, fabrieksinstellingen terug zetten, andere hdmi poort, nieuwe hdmi kabel etc etc, niets helpt. KPN weigert een nieuwe modem te sturen. Volgens mij deugd dat hele modem niet. Internet werkt overigens wel, ik kan mij voorstellen dat er veel meer mensen te maken hebben met deze problemen.

Welk merk en type modem en tv-decoder heb je @Janhel16 ?

Heb je een glasvezel- (FttH) of koper- (xDSL)-verbinding?

Wat zijn je concrete klachten en wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen?


Glasvezel. KPN box 12. KPN+ decoder. Ik heb alles geprobeerd: andere hdmi kabel, andere poort op tv, op single cast gezet. fabrieksinstellingen terug gezet. alles meermaals. Helaas het werkt niet.


Dat de tv+ontvanger niet deugt is wat sterk uitgedrukt. Over het algemeen zijn de problemen niet meer zo groot. Het vervelende is dat het inderdaad bij sommigen maar niet wil lukken.  Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem of zit er een switch tussen? Gebruikt u draadloze verbindingssets? Is er een omvormer van zonnepanelen op het netwerk?


Al deze vragen stelt de klanten service ook (protocol). Op de doos staat heel groot "plug en play”. Dat is dus op zich al onjuist als je de klant zoveel vragen moet stellen als het niet werkt. Het is bedraad aangesloten, geen switch. geen omvormer op het netwerk.

Als ik op het forum rond kijk kan ik niet anders concluderen dat de KPN apparatuur niet goed werkt.


Ok ik begrijp uit je reactie dat mijn helpende hand niet welkom is. Succes en ik hoop dat het goed komt.


@Janhel16 

 

Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Box12? (of te wel wat zit daar allemaal tussen)

Of kijk je via WIFI?

 

P.S.

Blijf s.v.p. altijd vriendelijk.

Wij zijn net zoals jij klant bij KPN.


Utp kabel. Nieuw en direct op box 12 aangesloten 


Krijg je een foutmelding bij het aanzetten?

Vooral van de spanning (volksmond stroom) afhalen geeft voor tv vaak een foutmelding en kan je alleen met opnieuw opstarten oplossen.

 

Wat voor een fouten krijg je precies.

Alles 2 keer gelezen, maar ik kom er niet uit wat er precies fout gaat en / of welke foutmelding je krijt.

Graag meer info.

Alvast bedenkt.

 

P.S.

Modem is de Box 12. (modem / router)

KPN tv decoder is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 

 


Geen foutmeldingen oid. Geen beeld, rood beeld, groen beeld, sneeuw afgewisseld met zwart beeld. Geen geluid. Na pauzeren vastlopen, weer een herstart nodig. Vanmorgen nog op verzoek van kpn, andere hdmi poort en naar fabriek instellingen terug gezet. Dit al vaker gedaan tot het weer fout gaat. 


@Janhel16 

Ik ben bang dat deze Sagemcom DIW7022 defect is.

 

Bel gratis 0800-0402

OF

Vul je profiel gegevens zo compleet mogelijk in, dan kan een moderator (KPN medewerker) het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 


Dankjewel. Dat heb ik al meermaals gezegd tegen de klantenservice maar zij weigeren een andere te sturen. Zeer teleurstellend van kpn


Hoi @Janhel16, kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee wat ik nog kan betekenen. 

Want ik begrijp dat het zeer frustrerend is hoe het nu allemaal met de ontvanger gaat. 


Done


Bedankt ik heb even meegekeken. Ik zie dat er nog een melding openstaat. 9 januari heb je een sms gehad van ons. Daarin staat een nummer met een code. Ik wil je vragen dat nummer te bellen dan kom je met een collega van de Technische Dienst in contact. Hoor graag van je als er contact is geweest.