Skip to main content

Volgens mij zit er een harde softwarefout in de DIW7022. Ongeacht of je de ontvanger reset/fabrieksinstelling opnieuw instelt de fout blijft.

M.i. softwarefout;

Wanneer je van zender 950 naar 1301 gaat, loopt de DIW 7022 vast en start deze opnieuw op. Dit idem wanneer je van zender 1 naar 1301 en terug naar 1 wil. 

Wij hebben 2 tv DIW7022 ontvangers beiden hebben dezelfde harde fout ( vastlopen en opnieuw opstarten.

Verzoek aan kpn dit te onderzoeken.

Bij mij geen enkele probleem, trouwens ik 1301 intik ga ik naar mijn stadt tv kanaal en niet naar DTV Den Bosch. Misschien is het een fout alleen voor Den Bosch


?


Hoi @MFr, welkom hier. 

Als een reset niet werkt, dan gaat er ergens iets niet goed. Ik neem je feedback mee. Bedankt. 


Dankjewel voor uw reactie, succes.


Hoi @MFr, zou jij je forumprofiel willen invullen? Je bent de tweede die dit meldt, dus dan is het nuttig om even wat dieper te kunnen kijken. En daarvoor hebben we wat gegevens nodig. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt.


Gereed. 


Nog even ter aanvulling, vastlopen/ opnieuw opstarten ontstaat alleen wanneer je aan het zappen bent. Als je de zender cijfer intoetst gaat het goed.


Top, dank je, @MFr, goede aanvulling ook over het zappen versus cijfers intoetsen. We gaan hier even naar kijken, en ik kom er zo snel als mogelijk bij je op terug. 


@MFr, het tv team is hiermee bezig. Als we meer weten kom ik er bij je op terug. Zie ook het topic van de eerste melder.