Skip to main content

Ik wil de uhd tv-ontvanger draadloos aansluiten. Kom echter niet verder want de instructie op mijn tv scherm zegt dat ik de etherkabel moet aansluiten. 

Graag jullie advies. 

Bedankt alvast!

Hallo @Pascalle47 als je de nieuwe 7022 TV+ decoder bedoelt, sluit deze dan eerst even bekabeld aan als deze werkt, ga dan naar de wifi-instellingen, zet de wifi aan, verbindt met je draadloze thuisnetwerk en haal de netwerkkabel los, als er dan staat verbonden] ben je draadloos aangesloten.

 


@Pascalle47 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

De nieuwe DIW7022 kan je ook met WIFI verbinden.

Vaste UTP (CAT5E) kabel is altijd het beste.

 

DVS kan je beter nooit gebruiken.😉

Veel storing en verbruiken ook nog eens veel energie (volksmond stroom). 


Jan, dank voor je advies! Waar vind ik de wifi instellingen vd tv box?

 


@Pascalle47 welke ontvanger heeft? Heeft u de Arris VIP 5202? Of de DIW 7022?

Met de term "uhd tv-ontvanger" kunnen we niets. Vertel eens wat u heeft.


Jan, dank voor je advies! Waar vind ik de wifi instellingen vd tv box?

Die hoort u gewoon automatisch op scherm te krijgen. Als dat bij u niet gebeurt, dan denk ik dat u de 5202 heeft. Die heeft helemaal geen WiFi ondersteuning.


De tv box is Artis vip5202


Arris bedoel ik


Zeker geen wifi ondersteuning dan 😖


Lekker dat KPN dat niet ff aan de voorkant meldt, voordat je een contract afsluit 😡


Tv ontvangers van KPN hebben nooit WiFi ondersteund. Alleen de nieuwe 7022 ondersteund WiFi en die is nu net 14 dagen beschikbaar ofzo.

Waneer heeft u het abonnement afgesloten? U kunt het waarschijnlijk aanpassen naar de nieuwste abonnementsvorm. Daarvoor moet u bellen: 0800-0402. 


Ik ben voor het eerst bij kpn dus wist dit niet. Abonnement is gisteren gestart. Tv box vorige week ofzo ontvangen. Ik ga ze bellen. Bedankt!


@Pascalle47 

Je hebt gelukkig altijd 2 weken bedenktijd.

Zeg het contract op en neem het nieuwe KPN tv+ pakket.

Beste kan je, gratis, bellen met 0800-0402


Maar volgens mij zijn dat geen 2wk vanaf ingangsdatum contract maar vanaf afsluitdatum. Ik ga het uitzoeken. Dank voor de tip


Maar volgens mij zijn dat geen 2wk vanaf ingangsdatum contract maar vanaf afsluitdatum. Ik ga het uitzoeken. Dank voor de tip

 

Snap ik niet.

Je zei toch dat gisteren je contract is ingegaan?

En 2 weken na het ingaan van je contract kan je het contract opzeggen en een nieuwe nemen.

Dan heb je meteen de DIW7022 en daar kan je alles mee.😉

Bel gratis 0800-0402.😉

 

Ik ben voor het eerst bij KPN dus wist dit niet. Abonnement is gisteren gestart. Tv box vorige week ofzo ontvangen. Ik ga ze bellen. Bedankt!

 


Ik heb KPN gebeld en omdat ik een korting contract heb kan het niet omgezet worden naar de nieuwe tv box die wifi ondersteuning heeft. Oplossing is online tv kijken 🤔