Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb vorig jaar de nieuwe tv ontvanger getest. Beviel me prima

Na de test ben ik overgestapt omdat ik de tv ontvangers draadloos wil hebben.

Tot nu toe is dit niet gelukt.

Ik heb dus een vervelende kabel door de gang liggen omdat ik niet dwars door de muur mag horen van de verhuurder.

Maar nu begrijp ik dat het draadloos alleen werkt met de nieuwe box 12.

Is het mogelijk dat ik de nieuwe box krijg?

Dan kan ik eindelijk de boel draadloos verbinden en ben ik van de kabels af die door mijn gang liggen.

Ik betaal extra voor de nieuwe tv ontvangers en kan ze dus niet gebruiken waarvoor ik ze wou gebruiken.

Welke Experiabox heeft u nu? Als dat de v10 of v10a is, dan vervang KPN die niet zomaar. 

Hoe had u de vorige  tv ontvanger aangesloten? Die u had voordat u met de test van deze ontvanger begon?


Het lijkt me stug dat je er extra voor betaald.  Ben je overgestapt naar de nieuwe abonnementsvorm?


Ik heb de v10. 

Toen had ik dus ook een kabel door de gang liggen.

Ik ben dus speciaal overgestapt naar de nieuwe tv ontvangers omdat die draadloos kunnen.

Maar er is niet bij gezegd dat je dan eigenlijk de nieuwe modem moet hebben


Het lijkt me stug dat je er extra voor betaald.  Ben je overgestapt naar de nieuwe abonnementsvorm?

Ik moest toendertijd betalen voor de extra ontvanger . Daarvoor wilde ik ook de nieuwe hebben 


Ik moest toendertijd betalen voor de extra ontvanger . Daarvoor wilde ik ook de nieuwe hebben 

Iedereen die een extra wil moet daar extra voor betalen. Dat is normaal. 


Ik had al een extra, maar omdat ik de nieuwe ontvanger mocht testen en na de tijd mocht ik die ik testen houden. Toen wilde ik er ook 1 voor de slaapkamer.

Dat kon maar ik moest er voor betalen en de oude inleveren 


Ik had al een extra, maar omdat ik de nieuwe ontvanger mocht testen en na de tijd mocht ik die ik testen houden. Toen wilde ik er ook 1 voor de slaapkamer.

Dat kon maar ik moest er voor betalen en de oude inleveren 

Dat is logisch toch? Dat werkt bij alle klanten zo.

U heeft nu 2 ontvangers en u betaalt voor 2 ontvangers toch?


Kijk op marktplaats of je tegen een leuke prijs een superwifi 2 kan scoren. Als je die met een kabel aan het modem hangt kan het wel. Ik ben nog niet weg van de box 12. Als je pairbonding of sneller internet buitengebied hebt dan is de box 12 zelfs niet mogelijk. 

 


Bijvoorbeeld:

https://www.marktplaats.nl/v/computers-en-software/wifi-versterkers/m2082516894-kpn-superwifi-2


Hallo @Ricardo 76, als jouw huidige modem nog voldoet, dan zal dat niet omgewisseld worden. Wil je dan toch de TV+ box draadloos aansluiten, is een KPN Superwifi punt de beste optie. De Superwifi kun je o.a. aanschaffen via de KPN Wifi Manager