Skip to main content

Bij aansluiting van een tweede tv bleken beide producten (tv ontvanger en de adapter) het niet te doen.  (hebben jaren in een doos gelegen). Kan ik deze omruilen?

Welk type ontvanger heb je? Het draadloze verbindingsset is jouw eigendom dus daar zou je zelf een nieuwe voor moeten kopen. Overigens wordt het gebruik van draadloze verbindingsets niet ondersteund en raad ik het zelfs af om die te gebruiken. 

Tja. Die tv ontvanger heeft jaren van essentiële updates gemist. Zal nog op zoek gaan naar oude platform, maar dat is inmiddels vervangen. Welk merk en type is het trouwens?

Draadloze verbindingsset is koop. Als die het niet doet zal je nieuwe moeten kopen in de webshop

Voor de TV ontvanger kun je bellen voor vervanging. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

De Tv ontvanger is type HMB 2260 en de adapter DVS 650

Probeer eerst maar eens een andere ontvanger te krijgen via 0800-0402 zou ik zeggen.

Het is misschien verstandig om niet over die DVS te beginnen. Want dan wil de medewerker aan de telefoon denk ik dat je die ontvanger eerst nog eens rechtstreeks bekabeld aangesloten gaat proberen.

Wat overigens geen slecht idee is. Heb je dat geprobeerd? 

De Tv ontvanger is type HMB 2260

Die gaat niet meer werken. Loopt teveel achter qua software na jaren in de kast.

Zie verder bovenstaande van ​@Marlon92 . Daar sluit ik me bij aan 

Bedankt voor alle suggesties. Ik heb KPN gebeld en krijg een nieuwe set.

De DVS 650 zou het nog wel moeten doen. Heb je ze wel gekoppeld??? 😉

Hoi ​@Anfei, welkom op onze community! Ik zie dat je vragen al goed beantwoord zijn.  Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer