Skip to main content

Ik heb het idee dat onze tv ontvanger het heeft begeven. Vanmorgen kregen we opeens foutcode 189 opstarten niet mogelijk. Alle stappen gevolgd maar software verwijderen lukt niet. Hij reageert niet op de opdracht maar gaat weer opstarten. Via kpn is er al een reset uitgevoerd en de modem opnieuw opgestart maar hij blijft het probleem geven.

Zijn er nog ideeën?

Vriendelijke groet,

Monique

Hi @Monique.v.K., ik denk graag mee. 

Mag ik weten welke ontvanger je hebt? Gaat het hier om model HMB2260? En heb je de ontvanger gereset zoals hieronder aangegeven? Mag ik ook weten hoe de ontvanger is aangesloten op de modem? Is dit rechtstreeks via een kabel? Of zitten daar draadloze adapters tussen? 

Mocht dit niet helpen en heb je de HMB2260? Bel dan even met ons zodat we het kunnen omruilen. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

• Zet de tv-ontvanger uit met de aan/uitknop en wacht 30 seconden
  • Zet de tv-ontvanger aan met de aan/uitknop
  • Als je het balkje op het tv-scherm ziet, druk dan een aantal keer op de stand-by knop van de tv-ontvanger (bovenop). Er verschijnt een menu. Door kort op de stand-by knop te drukken kan je door het menu navigeren. 
  • Ga naar "Software verwijderen" en houd 3 seconden de stand-by knop ingedrukt om deze keuze te bevestigen.
  • De tv-ontvanger reset zich en haalt de software opnieuw binnen. Dit kan 20-30 minuten duren. Zet de tv-ontvanger niet uit tot dit voltooid is.

Bedankt voor uw reactie. Eergisteren contact gehad met de klantenservice vandaag een nieuwe tv Ontvanger ontvangen en alles werkt weer naar behoren.

Top, erg fijn om te lezen. Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn in de toekomst. 

Reageer