Skip to main content
Beantwoord

TV ontvanger gaat niet meer aan, hoe krijg ik telefonisch contact?

• November 7, 2025
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

De laatste maanden heb ik problemen met de tv ontvanger. Ik moet regelmatig stekkers uit stopcontact halen en al dat soort gedoe. Vanmorgen dus weer. Nu gaat de tv ontvanger helemaal niet meer aan. Ik probeer via de belafspraak iets te regelen maar dat lukt niet. Ik probeer via de chatbot ook een antwoord te krijgen, deze heeft er denk ik geen zin in, want blijft hangen. Is er iemand bij KPN die contact met mij kan opnemen!!!!!

alvast bedankt

Beste antwoord door Flitsend

Hier rechtsonder op de pagina een belafspraak maken, chatbot Dot en bellen naar 0800-0402 zijn de opties om contact te krijgen met KPN. Alle drie de opties werken niet? 

Dit is een klanten helpen klanten forum, dus wij kunnen je niet bellen. Je kunt het probleem hier natuurlijk ook verder uitleggen en dan denken we graag met je mee. 

5 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • November 7, 2025

Hier rechtsonder op de pagina een belafspraak maken, chatbot Dot en bellen naar 0800-0402 zijn de opties om contact te krijgen met KPN. Alle drie de opties werken niet? 

Dit is een klanten helpen klanten forum, dus wij kunnen je niet bellen. Je kunt het probleem hier natuurlijk ook verder uitleggen en dan denken we graag met je mee. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 7, 2025

Bedankt, het telefoonnummer had ik niet gevonden. Ik ga gelijk bellen 

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 7, 2025

Bedankt, het telefoonnummer had ik niet gevonden. Ik ga gelijk bellen 

Geen dank! Ik ben benieuwd wat er uit komt, zou leuk zijn als je dat nog even laat weten! ;)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 7, 2025

Gelukkig een aardige mevrouw gesproken. Het blijkt dat de adapter van mijn tv ontvanger kapot is. Omdat ik geen andere heb wordt er eentje opgestuurd. Dus geen tv (en radio) voorlopig. Ze was zo vriendelijk om te kijken of ik bij een KPN winkel (met voorraad) mwellicht een vernieuwde tv ontvanger kan halen. Ze heeft hiervoor een aantekening gemaakt. Dus toch maar even naar de winkel vanmiddag. 
dus, hopelijk zijn dan de problemen opgelost 😊

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 7, 2025

Wat fijn ​@Remica66 ! Sla het telefoonnummer goed op zou ik zeggen! Bedankt voor de terugkoppeling en alvast een goed weekend gewenst!