Skip to main content

De Tv ontvanger die retour moet zijn we volgens mij kwijt. De modem kan wel gewoon retour. We gebruikten al jaren geen ontvanger meer en gebruikten de KPN tv apps. Komen er nu extra kosten? En zo ja, hoeveel dan?

Hallo @Techy ,

Je kunt dan het beste even bellen met 0800-0402. 

Het modem kun je alvast retour sturen in de retourdoos. 


Beste @Noordzee , dank voor uw antwoord. Zojuist gebeld en er werd onvriendelijk gezegd dat ik maar beter moet gaan zoeken en dat ze anders extra kosten gaan verhalen. Ik aangegeven dat ik die ontvanger niet kan herinneren ooit gebruikt te hebben gezien we al jaren de tv app gebruiken en ik hem echt niet meer heb. Hoeveel kosten kon hij ook niet vertellen. Welke ontvanger het zou moeten zijn ook niet. Heb nu maar mijn experiabox v9 teruggezonden. 


Hallo @Techy ik probeer, als mede-forumlid, vriendelijker te reageren dan de KPN helpdesk.

Modems en tv-decoders heb je in bruikleen vazn KPN.

Bij einde abo verwacht KPN de in bruikleen verstrekte spullen weer terug.

Als na een 1e verzoek en diverse herhalingsverzoeken de apparatuur nog niet terug komt is KPN volgens de voorwaarden gerechtigd de vervangingswaarde in rekening te brengen.

Duidelijk en vriendelijk genoeg zo?

 

 


Dank voor uw antwoord @JanD . Dat dit volgens de voorwaarden moet had ik inmiddels begrepen. Vroeg me alleen nog af hoeveel extra kosten gezien de ontvanger dan een oud model moet zijn geweest die waarschijnlijk gerecycled zou worden. Maar ik wacht de herinneringen wel af. 


Hoi @Techy .  Ik lees geen boze opzet in jouw verhaal.  En we raken allemaal wel eens iets kwijt. In principe klopt alles wat hierboven staat maar er is ook nog een menselijke component. 

Mocht je toch een factuur gepresenteerd krijgen, laat het mij dan hier even weten. 


@Erwin_ dank voor uw reactie. Boze opzet is zeker geen sprake van! Ik ga het in de gaten houden en laat het weten wanneer er wel een rekening komt. Bedankt!


@Erwin_ ik zit met hetzelfde probleem helaas. Nu bij verhuizing helaas KPN moeten opzeggen omdat wij ons nieuwe dorp KPN geen glasvezel heeft. Op het oude adres hadden wij 2 ontvangers, waarbij er 1 altijd bij onze zoon op de kamer heeft gestaan. Omdat hij het volgens onze zoon niet meer deed, heeft hij hem zonder met ons te overleggen weggegooid 🤦🏼 Ik kan er nu dus maar 1 retour sturen. 


Hoi @Leeke71 . Kun je je profiel invullen en mij daarna - hier - een seintje geven? 


@Erwin_ ik zit met hetzelfde probleem helaas. Nu bij verhuizing helaas KPN moeten opzeggen omdat wij ons nieuwe dorp KPN geen glasvezel heeft. Op het oude adres hadden wij 2 ontvangers, waarbij er 1 altijd bij onze zoon op de kamer heeft gestaan. Omdat hij het volgens onze zoon niet meer deed, heeft hij hem zonder met ons te overleggen weggegooid 🤦🏼 Ik kan er nu dus maar 1 retour sturen. 

Hallo @Leeke71 dan krijg je eerst een aantal herinneringen om de box op te sturen en daarna is KPN gerechtigd, volgens de voorwaarden, om je een nota te sturen voor de vervangingswaarde, of dat echt gebeurt weet ik niet, maar als het gebeurt, de kosten verrekenen met het zakgeld van je zoon.

 


@Erwin_ gegevens die hiervoor nodig zijn ingevuld :)


@Erwin_ ik zit met hetzelfde probleem helaas. Nu bij verhuizing helaas KPN moeten opzeggen omdat wij ons nieuwe dorp KPN geen glasvezel heeft. Op het oude adres hadden wij 2 ontvangers, waarbij er 1 altijd bij onze zoon op de kamer heeft gestaan. Omdat hij het volgens onze zoon niet meer deed, heeft hij hem zonder met ons te overleggen weggegooid 🤦🏼 Ik kan er nu dus maar 1 retour sturen. 

Hallo @Leeke71 dan krijg je eerst een aantal herinneringen om de box op te sturen en daarna is KPN gerechtigd, volgens de voorwaarden, om je een nota te sturen voor de vervangingswaarde, of dat echt gebeurt weet ik niet... 

 

Doen ze helaas niet....


@Leeke71 : Er zullen idd 2 aanmaningen komen.  Ik maak een aantekening in het systeem voor logistiek. 

Als er daarna nog een bericht komt wil ik dat graag weten maar ik vermoed dat het bij die 2 berichten blijft. 


@Erwin_ excuses voor de late reactie. 1e herinnering nu binnen.  Dan wacht ik het verder even af. Dankjewel!


Geen probleem.  Ik weet vrij zeker dat het bij 2 herinneringen blijft.  Komt goed


Hallo Erwin, 

hier hetzelfde probleem. Ik kan helaas maar 1 tv ontvanger terug vinden na eerst bij Telfort gezeten te hebben en daarna overgegaan naar kpn. Kan ik de rest retour sturen zonder kosten te ontvangen?

 

mvg 

Jeroen 


@Molletje91 : Kun je je profiel invullen en mij een seintje geven? Dan kan ik het even uitpluizen en desnoods een aantekening maken.


Profiel is aangevuld


@Molletje91 : Kun je je profiel invullen en mij een seintje geven? Dan kan ik het even uitpluizen en desnoods een aantekening maken.

Profiel is aangevuld 


@Molletje91 Ik maak een aantekening. Je zult wel twee aanmaningen krijgen.  Als er daarna nog een aanmaning komt, wil ik dat graag weten. 


@Erwin_  dit is nogal een beetje een oud onderwerp, maar ik heb een gelijk probleem en wou de fora niet vervuilen met het zelfde onderwerp :)

 

ik heb recent mijn glasvezel internet verlengd/vernieuwd, waar ik vroeger digitaal tv bij het pakket had… heb dit nu niet bij me verlenging niet. Alleen nu komt het 🙂 ik heb de tv ontvanger ook nooit gebruikt, ik gebruikte alleen het online app om tv te kijken. Ik dacht dat ik die in de kpn doos zat maar helaas kan ik hem dus nergens vinden. 
 

ik heb vandaag mijn eerste email herinnering ontvangen voor het terug sturen van de tv ontvanger maar deze heb ik dus niet? Wat moet ik nu doen? Kan jij mij helpen hierin ☺️

 

ps: ik had mijn profiel al ingevuld ☺️


@GoGo22  ik maak een aantekening in het systeem. Je hoort maximaal 2 ‘aanmaningen’ te krijgen. Als je een derde krijgt, zou je dan bij mij aan de bel willen trekken?


@GoGo22  ik maak een aantekening in het systeem. Je hoort maximaal 2 ‘aanmaningen’ te krijgen. Als je een derde krijgt, zou je dan bij mij aan de bel willen trekken?


@Erwin_  ok, ik houd het in de gaten en laat het je weten mocht ik een 3e aanmaning ontvangen ☺️ heel erg bedankt nog @Erwin_ en alvast fijne dagen en jaarwisseling ☺️


Goedemorgen,

 

Wij hebben het verzoek gehad om onze TV-ontvangers om te ruilen omdat ze verouderd zijn, echter krijgen wij de 2e niet meer gevonden gezien we deze al een lange tijd niet meer gebruikte na een verbouwing, wat kan ik hierin het beste doen?

 

M.vr.gr. Jan Denissen


@Jantje27 Maak even een eigen topic hiervoor aan.  Dan kan een moderator dat samen met jou onderzoeken. (je mag me in dat topic ook mentionen)