Skip to main content


Sinds een paar weken loopt de ontvanger vast en krijg ik dit beeld. Als ik een tijdje nergens op druk, gaat ‘ie gewoon uit. Verbonden met ethernetkabel en mijn buurvrouw heeft exact hetzelfde probleem, maar die van haar zit op de WiFi. Er zijn ook geen updates beschikbaar, zou graag willen weten hoe dit kan en hoe op te lossen? Alvast bedankt :)

Hoi @Botje_Zizu, hoe dat kan is een goede vraag. Met alleen dit screenshot is het moeilijk te zeggen zoals je je kunt voorstellen. Wat gebeurt er precies voordat je dit beeld krijgt, is het bij een bepaalde app, een bepaalde actie of zoiets? Krijg je er ook een foutmelding bij in beeld? Wij zien niet wat jij ziet, wij zien alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Hi Jasper,

 

Dankjewel voor je reactie. Het is tijdens het gewone tv kijken, dus geen app. Er gaat niets aan vooraf, geen melding, geen handeling en dit komt ineens in beeld. Er blijft dus iets laden denk ik? Na een tijdje verandert er niets en gaat de ontvanger uit.


Dat is een gek probleem, die heb ik nog niet eerder gezien. Zou je de tv-ontvanger eens helemaal kunnen resetten zodat die vers geïnstalleerd wordt? 

 


Reageer