Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger loopt vast op SBS6

• February 13, 2025
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Mijn tv slaat ook steeds vast op sbs 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt en bericht aangepast op basis van onze huisregels. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom in onze Community ​@Riaj. Het is vrij druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen.

Ik hoop dat je intussen een oplossing gevonden hebt, maar zo niet:

• Kan je meer vertellen over wat er precies gebeurt als SBS vastloopt?
  • Krijg je een foutmelding te zien en zo ja, welke?
  • Werken andere zenders wel goed?
  • Welke tv-ontvanger heb je, en hoe is die aangesloten op je modem?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. We lezen het ook graag als je een oplossing gevonden hebt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze Community ​@Riaj. Het is vrij druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen.

Ik hoop dat je intussen een oplossing gevonden hebt, maar zo niet:

• Kan je meer vertellen over wat er precies gebeurt als SBS vastloopt?
  • Krijg je een foutmelding te zien en zo ja, welke?
  • Werken andere zenders wel goed?
  • Welke tv-ontvanger heb je, en hoe is die aangesloten op je modem?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. We lezen het ook graag als je een oplossing gevonden hebt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 28, 2025

***bedrijf, weten nergens geen antwoord op, zit nou al bijna 2 jaar te sodemieter op mijn slaapkamer, alles al gedaan, of hij laad niet verder dan 80, en doet ie het wel eens als ik geluk heb blijft ie hangen

Admin: scheldwoord verwijderd ivm Communityregels

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Het is prima om frustratie te uiten ​@Riaj, maar hou het daarbij wel netjes, zoals we ook in onze huisregels vragen.

We weten hier in de Community alleen wat jij met ons deelt. Als je bovenstaande vragen kunt beantwoorden, kunnen we je hier op weg helpen. Je kunt anders ook een belafspraak maken, als je dat prettiger overleggen en uitleggen vindt.