Skip to main content

Mijn kastje loopt constant vast tijdens het terugkijken van programma's. Ook al gereset enz. Ik heb de HMB2260.

Hoi @Marjo2603. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de ontvanger steeds vastloopt. Heb je de ontvanger al eens gereset. Vaak verhelpt dit het probleem al. Als dit niet het probleem verhelpt, hoor ik het graag.


Zoals u kunt lezen staat dat al in mijn vraag! Ik heb hem allang gereset. Dat is het eerste dat een normaal persoon doet toch?


Mijn excuses, daar heb ik waarschijnlijk overheen gelezen gisteren. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken. 


Ik heb het aangepast.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je twee tv-ontvangers in huis hebt, zou je de ontvangers eens tijdelijk met elkaar willen omwisselen? Op deze manier kunnen we bekijken of het probleem meeverhuist en achterhalen of het probleem in de ontvanger zit of in de verbinding.