Skip to main content

Ik zocht via de site naar een manier voor een optie om de tv box te vervangen, omdat het heel vaak vastzit en dan weer verder gaat. Waar kan ik dit vinden? Want inmiddels heb ik zo’n beetje alles tips die ik kon vinden gebruikt, maar het helpt niet.

Hallo @MacDonald9 

Welk modem heb je en welke tv ontvanger? Hoe zijn ze met elkaar verbonden, via een (lange) netwerkkabel of gebruik je DVS adapters?


Ik zocht via de site naar een manier voor een optie om de tv box te vervangen, omdat het heel vaak vastzit en dan weer verder gaat. Waar kan ik dit vinden? Want inmiddels heb ik zo’n beetje alles tips die ik kon vinden gebruikt, maar het helpt niet.

 

Probeer dit eens (moet vanaf je KPN verbinding thuis):

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


Hoi @MacDonald9. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger vaak vast loopt. Gebeurd dit tijdens het live tv kijken, terugkijken van een opname of begin gemist? Heb je al een omruil van jouw tv-ontvanger in gang kunnen zetten d.m.v. het linkje van Ward_ hierboven? 


Hoi @MacDonald9. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger vaak vast loopt. Gebeurd dit tijdens het live tv kijken, terugkijken van een opname of begin gemist? Heb je al een omruil van jouw tv-ontvanger in gang kunnen zetten d.m.v. het linkje van Ward_ hierboven? 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag!