Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger omruilen i.v.m. vele vastlopers

• March 9, 2022
  • 4 reacties
  • 1147 keer bekeken

Ik zocht via de site naar een manier voor een optie om de tv box te vervangen, omdat het heel vaak vastzit en dan weer verder gaat. Waar kan ik dit vinden? Want inmiddels heb ik zo’n beetje alles tips die ik kon vinden gebruikt, maar het helpt niet.

Beste antwoord door Ward_

Ik zocht via de site naar een manier voor een optie om de tv box te vervangen, omdat het heel vaak vastzit en dan weer verder gaat. Waar kan ik dit vinden? Want inmiddels heb ik zo’n beetje alles tips die ik kon vinden gebruikt, maar het helpt niet.

Probeer dit eens (moet vanaf je KPN verbinding thuis):

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 9, 2022

Hallo @MacDonald9 

Welk modem heb je en welke tv ontvanger? Hoe zijn ze met elkaar verbonden, via een (lange) netwerkkabel of gebruik je DVS adapters?

Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • Antwoord
  • March 10, 2022

Probeer dit eens (moet vanaf je KPN verbinding thuis):

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @MacDonald9. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger vaak vast loopt. Gebeurd dit tijdens het live tv kijken, terugkijken van een opname of begin gemist? Heb je al een omruil van jouw tv-ontvanger in gang kunnen zetten d.m.v. het linkje van Ward_ hierboven? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @MacDonald9. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger vaak vast loopt. Gebeurd dit tijdens het live tv kijken, terugkijken van een opname of begin gemist? Heb je al een omruil van jouw tv-ontvanger in gang kunnen zetten d.m.v. het linkje van Ward_ hierboven? 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag!