Skip to main content
Beantwoord

TV+ ontvanger & Soundbox aanvragen

• August 22, 2025
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Hoe kan ik aan een TV+ Box & Soundbox verkrijgen en wat kost het per maand extra?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@J.M. Struijcken, zoals Jan al zegt zijn zowel de TV+ Box als de Soundbox een onderdeel van de TV+ abonnementsvorm. Als je een ander type abonnement hebt kan je dat, mits je niet meer binnen je contract zit, laten aanpassen via de klantenservice. Die kan je het makkelijkste bereiken via een terugbelafspraak.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 22, 2025

Beste ​@J.M. Struijcken heb je nu al een TV+ abo, dan kun je de TV+SB aanvragen.

Heb je nog geen TV+ en zit je nog binnen je contract, dien je dat eerst uit te dienen en kun je jet daarna aanvragen.

Zie onderstaande link voor meer info:

https://community.kpn.com/product-updates?filters%5BproductArea%5D%5B0%5D=23

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Hoi ​@J.M. Struijcken, zoals Jan al zegt zijn zowel de TV+ Box als de Soundbox een onderdeel van de TV+ abonnementsvorm. Als je een ander type abonnement hebt kan je dat, mits je niet meer binnen je contract zit, laten aanpassen via de klantenservice. Die kan je het makkelijkste bereiken via een terugbelafspraak.

waar kan ik zien welk abonnementsvorm ik heb, ik ben lid sinds 2018 en heb nog steeds de tvbox die ik toen gekregen heb en geen soundbox? de link naar de terugbelafspraak werkt overigens niet!

Jasper van KPN
Moderator

Als je je huidige ontvanger sinds 2018 hebt is de kans groot dat je nog geen TV+ Box hebt. Als je inlogt op MijnKPN kan je zien welk abonnement je hebt.

Wat werkt er niet aan de terugbelafspraak pagina? Als ik 'm hier open werkt die wel goed.