Skip to main content

Ik heb een kpn+ontvanger uit de testgroep. Na het afsluiten van een app :youtube ,Netflix ,Prime , enz start de ontvanger opnieuw op soms meerdere keren. Dit is sinds een week of 2. Had in eerste instantie geen zin om alle wachtwoorden opnieuw in te voeren dus heb vandaag een fabrieks reset gedaan . Dacht dat het dan wel goed zou gaan. Maar na de reset werkt het nog steeds niet goed. Na afsluiten youtube of Netflix start hij opnieuw op . Heeft er nog iemand een tip of moet ik bij de klantenservice een andere ontvanger vragen ?

 

Ter informatie, ik heb op de slaapkamer geen problemen met de ontvanger.

Ik kan dit bevestigen, @jamrox01, treedt sinds een aantal dagen op. Ook bij mij op een van de twee ontvangers. Na het gebruik van de apps inderdaad. Een herstart is niet zo erg, beeld is na 5 seconden weer terug, maar het treedt nu soms drie keer achter elkaar op, en dan wordt het wel irritant. Dus misschien dat hier naar gekeken kan worden.


Dat gebeurde net ook 3 x achter mekaar opnieuw opstarten. Daarna reageert de afstandsbediening even niet . Ook als ik naar de apps wil duurt het lang. Heb al naar het geheugen gekeken. Dacht het zit misschien vol, maar heb nog 8 gb over 


Same here 🤚🏻


Even een update. Na een reboot kreeg ik plots dit beeld knipperend naar zwart . Wel geluid. Denk toch dat mijn ontvanger aan het overlijden is . Heb overigens wel de ontvangers een keer omgeruild . Boven naar beneden en vice versa . Maar er verandert niets.


Hier gaat de tv box vanzelf naar Netflix om dan zichzelf opnieuw op te starten.. metname als er in het menu 'opnames' wordt gekeken. En soms wel 4 a 5x achter elkaar


@jamrox01 Dat is geen opnieuw starten van TV+ontvanger maar opnieuw starten van KPN+ Launcher. Bij tekort van geheugen, b.v. een te groot film van netflix, wordt ongebruikte apps uit geheugen verwijderd. KPN+ Launcher is ook maar een app, dus als hij verwijderd is, krijg je het opstart scherm van de launcher (niet van de TV+ontvanger, bij opstarten van TV+ontvanger ziet je het lopende Android symbool).

Je kan instellen bij app special machtiging, bij batterij optimalisatie voor KPN+App op uit, dan wordt hij als achtergrond proces levend gehouden tot het echt nicht meer gaat. In ontwikkelaar opties kan je ook het aantal achtergrondproceslimiet verhogen.


Oké,  maar dan blijft het alsnog vreemd dat wanneer we een opname willen bekijken, de tv+ontvanger automatisch Netflix opstart om vervolgens de launcher dus weer opstart... of begrijp ik het niet ..?