Skip to main content

Als sinds langere tijd moet ik de tv ontvanger helemaal opnieuw opstarten omdat het beeld begint te trillen en er komt sneeuw. Dit is zo’n beetje elke twee weken. Net ruim 20 minuten met klantenservice aan de telefoon gehangen, die dus 20 minuten bezig is met constant dezelfde domme vragen te stellen. Alles zeker 4 x helemaal uitgelegd, en ze begint gewoon weer van voor af aan hetzelfde domme lijstje voor te lezen. Zijn er ook nog mensen die verstand hebben van jullie apparatuur, en dus zonder domme vragen te stellen een oplossing kunnen bieden?

Welkom bij ons op het forum @JeJonne, dit is je eerste bericht op het forum. We hebben geen andere informatie dan wat je in je bericht noemt dus. Welke tv-ontvanger heb je precies van ons? Hoe is deze aangesloten op het modem? Welke stappen heb je met de telefonische collega's gedaan?

Wij zien niet wat jij ziet, wij zien alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken.


Beste Jasper,

ik ben inmiddels in de winkel geweest en die begrepen meteen wat ik bedoelde. Laatste optie hebben ze vanuit daar uitgevoerd, en anders wordt het kastjes omruilen werd me verteld. 

marcel


Goed om te lezen dat er via die weg aan gewerkt wordt nu, hopelijk wordt het daarmee opgelost en kan je daarna weer tv kijken zonder herstarten.