bij verkoop van kpn aan mij, is verteld, dat ik de voeding van de tv ontvanger via usb kon doen . Dat is voor mij vrij essentieel. Ik heb het ook laten zien aan de verkopers. Telefonsich ook nog met een KPN medewerkster overlegd voor het afsluiten van het abonnement. Was geen probleem. Wat schetst mijn verbazing; wel een adapter nodig. Nu heb ik een bijzondere situatie, dat ik mijn tv niet even zomaar kan verwijderen en die aansluiting fixen. Ik baal hier ontzettend van . En vervolgnes kan je niet bellen met KPN blijkbaar. Ik zat bij Ziggo en dit was voor mij essentieel. Maar de vraag is nu; kan ik de tv ontvanger voeden met een usb kabeltje ?
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Zie hieronder de specificaties van de box:
Niet via USB te voeden.
KPN is gratis via 0800 0402 te bereiken of de lokale KPN-winkel, die kunnen precies laten zien welke netvoeding er bij zit, want ze hebben een werkende demo in de winkel draaien.
Succes.
Â
de nieuwste inderdaad JanD
Mocht het om de ruimte achter je televisie gaan, dan helpt dit misschien (maar gaat dan niet via USB):
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.