Aangezien de antwoorden op de bovenstaande vragen niet werken (pagina werkt niet), de volgende vraag. Ik gebruik 1 tv-ontvanger enkel 3 maanden per jaar (zomermaanden). Kan ik zelf tijdelijk ui en aan zetten? En ander kan ik deze enkel voor een paar maanden aanmelden en dan weer afmelden? Ik wil dus de ontvanger wel blijven behouden om het heen en weer sturen te voorkomen.
U formuleert het heel onduidelijk: u bedoelt dat u twee ontvangers hebt waarvan u eentje maar drie maanden per jaar gebruikt? Die kunt u gewoon van de stroom halen en opbergen,
Als u het abonnement (tijdelijk) opzegt krijgt u het verzoek om alle apparatuur terug te sturen (KPN weet niet of u zich over drie maanden of pas over een jaar weer aanmeldt). En de apparatuur hebt u in bruikleen.
Ik wil dus de ontvanger wel blijven behouden om het heen en weer sturen te voorkomen.
Dat kan niet. U moet hem retour sturen. U mag hem niet houden.
Hallo
Maak jij ook gebruik van het opnemen-pakket? Bij twee of meer TV-ontvangers is dat gratis, maar bij 1 ontvanger kost dat €4,99 /mnd. Opzeggen levert je dan maar €0,01 op. Als je bij opzeggen van de ontvanger vergeet om tegelijk het opnemen-pakket aan te zetten, dan raak je ook nog in één keer al je opnames kwijt.
Ok, dank voor uw antwoord. Wel omslachtig, maar dat is de moderne tijd. Na mijn vakantie zal ik alles verwerken omdat ik via uw mail niets kan beantwoorden. Tevens heeft kpn geen enkele mogelijkheid om via de mail te reageren. Zoals vele maatschappijen is dit een zeer slechte zaak
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.