Skip to main content
Beantwoord

TV ontvangst hapert

• December 28, 2025
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

In de maand december komt het steeds vaker voor dat het TV beeld niet meer is te volgen

Ik heb de ontvangers meer malen gereset en of opnieuw opgestart. Soms blijft het een avond goed maar dan is het weer helemaal mis.

Ook via deze site de restprocedure gevolgd. geen resultaat.

Zoals het nu gaat blijf ik niet bij KPN

Graag hiervoor zsm een oplossing.

Tel****

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@TV ontvangst slecht, welkom hier en mooi om te zien dat de community jou op weg helpt. 

Beste ​@TV ontvangst slecht welk merk en type tv-ontvanger heb je van KPN in bruikleen?

Hoe is deze aangesloten op de modem/router, draadloos, bekabeld of anderszins?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb je overigens je modem ook al een paar minuten stroomloos gemaakt? Probeer ook onze handige tool op onze website: Los makkelijk je probleem met KPN TV op.

Mocht je toch nog telefonisch contact met ons willen opnemen, dan kunnen we je bellen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.

Voor nu een fijne jaarwisseling gewenst. 

6 reacties

Ronald31
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • December 28, 2025

Dit is een openbaar forum, ik zou je telefoon nummer hier weg halen 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 28, 2025

​@TV ontvangst slecht , je telefoonnummer kun je beter opgeven in het privé gedeelte van je profiel, zodat het alleen zichtbaar is voor de KPN moderators (en jezelf natuurlijk).

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 28, 2025

Beste ​@TV ontvangst slecht welk merk en type tv-ontvanger heb je van KPN in bruikleen?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 31, 2025

Hi ​@TV ontvangst slecht, welkom hier en mooi om te zien dat de community jou op weg helpt. 

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb je overigens je modem ook al een paar minuten stroomloos gemaakt? Probeer ook onze handige tool op onze website: Los makkelijk je probleem met KPN TV op.

Mocht je toch nog telefonisch contact met ons willen opnemen, dan kunnen we je bellen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.

Voor nu een fijne jaarwisseling gewenst. 

Inmiddels heb ik 2 nieuwe TV Boxen.

Deze vervangen de 2 oude. 

Met deze vervanging is het haperen verleden tijd en is de beeldkwaliteit stukken beter.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 5, 2026

Blij om dit lezen. Dankjewel ook voor de terugkoppeling hier.