Enkele weken geleden is de box (experia 10, een ouderwetse dus) geüpdate. Veel problemen gehad (met tv die het niet meer deed en met Wifi). Dat is na diverse resetten door onszelf opgelost. Maar de tv opnamens, zijn (op een enkele uitzondering na) niet meer terug te kijken. Het scherm blijft zwart. Als ik de opname stopzet komt de tijd in beeld en de vraag of ik de opname wil stoppen.
Dat is vervelend.
Welke tv ontvanger staat bij je televisie?
Zie je ze nog wel via de app op je telefoon danwel tablet. En via http://tv.kpn.com.
Hoi
Via mijn Ipad kan ik niet alle opnames terugkijken. Ik krijg dan de melding "Deze opname kunt u alleen op uw decoder bekijken". Dus uitsluitend op de tv zelf. Maar dat is van begin af aan zo geweest.
Decorder is : Arris, VIP2952 V2
Probleem is nog niet verholpen. Ik ben langzaamaan mijn opnames aan het verwijderen….
Verwijderen hoeft niet. Kijk ze gewoon via de Arris vip2952.
Onder andere opnames van BBC First kun je niet via de app kijken, maar alleen via de ontvanger.
Zie ook:
Ik ben het niet anders gewend. Nou ja, gewend. Aangezien zeer veel van mijn opnames series van BBC First zijn is het heel irritant.
Dit is al sinds de introductie van de apps/tv.kpn.com in 2019.
BBC first is ook mijn favoriete zender.
Maar mijn probleem is er nog steeds. Ik kan opnames niet (meer) kijken via de tv. De tijd loopt door (het afspelen dus) maar het scherm is geheel zwart…… Dit probleem heb ik na de update.
Je hebt het dus over ANDERE opnamen dan BBC First via je iPad. Euh, oude(re) iPad?
Je hebt dit bijvoorbeeld bij opnamen van NPO of RTL of Talpa zenders?
De opnames verwijderen vóórdat je ze gezien hebt hoeft natuurlijk niet. Je kunt ze alsnog sowieso via de Arris kijken. Of kan het nou juist via de Arris niet?
Ik heb de decoder/tv-ontvanger nogmaals gereset en nu lijkt het probleem verholpen. Ik ga kijken of alle opnames ook weer terug te kijken zijn. Hopelijk is het probleem opgelost.
Hartelijk dank voor jullie reacties!
Dat hoop ik ook! Goed om te lezen dat het probleem is verholpen d.m.v. een reset.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.