Skip to main content

Goedeavond forumleden,

Na wat afstruinen op het forum heb ik het antwoord nog niet gevonden. 

Helaas kan ik de optie 'beste kwaliteit' niet aanvinken, alleen multicast en unicast. Het vinkboxje en de regel blijft grijs en zit geen beweging in..

 

TV+ is bedraad aangesloten op mijn V10 modem met een snelheid van +/- 45 mbit. Het kastje draait op de 1.126.6 app versie. 

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Veel dank

Hallo @Tino0345 ,

Ik vond ergens deze uitleg: 

Je kunt “Automatisch beste kwaliteit” alleen aanzetten als je eerst “Gebruik multicast” kiest,maar zodra je dat doet schakelt er in de software meteen iets om en vlieg je uit de instellingen, naar NPO 1. Je moet dus terug naar Instellingen » Informatie » Video mode om daarna ook dat vinkje aan te kunnen zetten. Waarna je trouwens weer uit de instellingen vliegt, ook als je niet naar een van de eerste 10 kanalen kijkt, dus blijkbaar schakelt er dan weer iets om. Maar oké, niet iets dat je elke dag doet als het goed is.)


 

 

Info uit dit topic gehaald :

 


Ik ben bang dat jouw snelheid net onder de grens van 45Mbps ligt die door KPN ingesteld is als minimum voor de beste kwaliteit zenders.


Ik ben bang dat jouw snelheid net onder de grens van 45Mbps ligt die door KPN ingesteld is als minimum voor de beste kwaliteit zenders.

Dank voor jullie reacties. Dit zou vreemd zijn aangezien ik voor de laatste update het vinkje wel kon zetten, maar naar mijn inziens ook de enige verklaring.

 

Extra vreemd aangezien mijn buren 40mbit meet met de speedtest en de optie wel kan aan- en uitzetten.. 


Ik ben bang dat jouw snelheid net onder de grens van 45Mbps ligt die door KPN ingesteld is als minimum voor de beste kwaliteit zenders.

Dank. Iemand die dit kan bevestigen?