Skip to main content

Na de laatste tv+ update ontvangen op 16-11-2023 word de functie automatische beste kwaliteit beschikbaar gebruiken niet onthouden door de box. je kan hem aanvinken had hem altijd op multicast staan en aangevinkt automatisch beste kwaliteit beschikbaar. maar nu kun je hem aanvinken hij past dan de instelling toe dat langer duurt als voorheen. je ziet dan dat die aangevinkt is maar als je het menu verlaat en weer terugkeert is het vinkje weg en staat die enkel op multicast. wat gaat er verkeert? kastje meerdere keren herstart en al een factory reset gedaan heb 1 kastje in gebruik.

Welke Experia/KPN Box heb je?

Hoe is jouw TV+ Box aangesloten, met een netwerkkabel of via WiFi?

Als met een netwerkkabel, zit er dan nog iets tussen de TV+ Box en de Experia/KPN Box?

Als via WiFi, heb je dan ook wifi toegangspunten en zo ja welke?


@Timo1987  dat probleem heb ik ook gehad. Bij mij hielp het om meerdere keren het vinkje aan en uit te zetten zonder (!) op de terug knop te drukken.


Welke Experia/KPN Box heb je?

Hoe is jouw TV+ Box aangesloten, met een netwerkkabel of via WiFi?

Als met een netwerkkabel, zit er dan nog iets tussen de TV+ Box en de Experia/KPN Box?

Als via WiFi, heb je dan ook wifi toegangspunten en zo ja welke?

heb de box 12 en heb de tv+ box rechtstreeks aangesloten via een netwerk kabel


@Timo1987  dat probleem heb ik ook gehad. Bij mij hielp het om meerdere keren het vinkje aan en uit te zetten zonder (!) op de terug knop te drukken.

dankje ga het ff testen gelijk


Ben benieuwd 


@Timo1987  dat probleem heb ik ook gehad. Bij mij hielp het om meerdere keren het vinkje aan en uit te zetten zonder (!) op de terug knop te drukken.

@pietheingrun  je bent een topper. probleem is opgelost heb meerdere keren ff het vinkje aan en uit gezet het toepassen van de instelling gaat na de 2-3 keer ook vlotter maar belangrijkste is dat hij nu blijft staan op automatische beste kwaliteit. bedankt voor uw hulp.


Top!


Ik vermoed dan dat meer mensen dit wel eens hebben. @moderators  Misschien verstandig om dit op te nemen bij known issues en oplossingen.