Skip to main content
Vraag

TV Oranje ineens ook op kanaal 7025, deze heeft zwart beeld

• March 30, 2025
  • 6 reacties
  • 128 keer bekeken

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Sinds enkele weken heb ik TV Oranje in de zenderlijst van mijn VIP 5292 op nummer 7025 staan. Echter blijft het beeld zwart.

Weet iemand wat hiervan de bedoeling is? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 30, 2025

Hallo ​@Gertjan Woudenberg ,

TV Oranje HD zit standaard al in het pluspakket op nummer 112. 

Het zou kunnen dat dit het oude signaal in SD was. Maar de zender wordt nu niet meer in SD doorgegeven. Dus dan blijft het beeld op 7025 zwart.  Het zal vast binnenkort een keer verdwijnen van 7025. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 30, 2025

Het kán kloppen en ik denk dat ​@Noordzee er dicht bij zit.

De HD kanalen op de oude ontvangers hebben op de achtergrond (of hadden tot voor kort) nog steeds de 700+ nummering. Die worden dan a.h.w. geredirect naar 1, 2, 3 e.v. 

Ook zie ik hier Baby TV op 7021. Die nb werkt in het basispakket hier. Die zit in het Pluspakket op 57, wat ook klopt. Want op de locatie waar ik nu ben, geen Pluspakket, werkt 57 niet.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 2, 2025

Hi ​@Gertjan Woudenberg

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. Zie je het nu wel als je naar zender 112 gaat? Welke box je van ons hebt zou niet uit moeten maken. Het Pluspakket moet wel aanstaan.

Hier zojuist ook getest, geen probleem. Ik hoor graag van je als het anders is. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 2, 2025

Ze staan  er nog steeds ​@Alex van KPN .

VIP5202, basispakket. 

Dit zijn echter 2 pluspakket zenders. 

Baby TV op 7021 werkt zelfs ondanks geen pluspakket waar ik nu ben. 

Oranje TV op 7025 werkt verder dus niet. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 2, 2025

Ze staan  er nog steeds ​@Alex van KPN .

Een luxeprobleem wel. Ik neem dit mee. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 2, 2025

Zelfs geen luxeprobleem. Het TV-team zal dat signaal vast wel een keertje verwijderen.