Skip to main content
Beantwoord

TV+ Overzicht aankomende films in het basispakket

• August 2, 2024
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Graag had ik in het zoekscherm de mogelijkheid om te kunnen zoeken op films in de normale tv-gids staan (dus in het normale basispakket) zoals dit ook mogelijk was bij de ontvanger van de interactieve TV.

Dus een overzicht van films die in de komende week nog gaan komen op de zenders van het basispakket (zodat je ze kunt opnemen).

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @Van der Voort, ik kan me voorstellen dat je die optie handig zou vinden. Dankjewel voor de suggestie! Ik geef 'm door ter verbetering. Ik kan geen toezeggingen doen helaas, maar hou onze Product Updates vooral in de gaten voor de nieuwste updates.

Latere toevoeging: per de update naar 1.166.1 is er een nieuwe tegelrij op het startscherm met daarin de eerstvolgende 25 films op tv

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Van der Voort, ik kan me voorstellen dat je die optie handig zou vinden. Dankjewel voor de suggestie! Ik geef 'm door ter verbetering. Ik kan geen toezeggingen doen helaas, maar hou onze Product Updates vooral in de gaten voor de nieuwste updates.

Latere toevoeging: per de update naar 1.166.1 is er een nieuwe tegelrij op het startscherm met daarin de eerstvolgende 25 films op tv