Skip to main content

Erg veel problemen met nieuwe KPN tv ontvanger. Ondertiteling werkt niet of slecht, het springt over het hele beeld of blijft vaak hangen, of het loopt achter. Vooral op RTL4.  Bij terugkijken gaat het beeld schokken, ondertiteling werkt dan helemaal niet meer. Foutmeldingen bij opnames of het springt weer terug naar het begin. Heb al heel vaak gebeld maar niks helpt. Wanneer worden de problemen opgelost. 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hi @JEMR! Wil je eens kijken of het helpt je TV+ Box tijdens het kijken om te zetten naar Unicast? Dit zet je aan via de volgende stappen: Menu > Informatie > Video mode > Unicast.

Wil je ook laten weten of de TV+ Box via kabel of wifi is aangesloten?


TV box is via kabel aangesloten en omzetten naar unicast lijkt me niet de bedoeling iedere keer als je terugkijkt, had hiervoor Arris ontvangers UHD waren super, snap niet waarom ik nieuwe heb gekregen en probeer nu maar eens de oude kastjes terug te krijgen, bel 3 x per week klantenservice en resultaat is nu 2 derdehands oude arris kasten heel groot, beschadigd en geen UHD en 4k. Waardeloos is het. 


Topic kan worden afgesloten heb nieuwe (oude) kastjes. Probleem dus nu opgelost met de Artis kastjes. 


Ik heb KPN opgezegd, nadat ik:

  • Arris kastje op alle mogelijke manieren had gereset,
  • Arris kastje had omgeruild (moest ik ophalen want voor het opsturen naar je huis vragen die graaiers 10 euro,
  • Vele malen aan de telefoon heb gehangen met incompetente callcenter medewerkers.

Over een paar dagen Odido, bye bye KPN! Odido is: 

  • Goedkoper (ik bedoel niet eerste half jaar want dat is super-goedkoper)
  • 2x zo snel, up en down
  • Met opname functie

 


Reageer